اولین تصاویر First Man رایان گاسلینگ را در نقش نیل آرمسترانگ نشان می‌دهند

8 June 2018 - 12:33

یونیورسال اولین تصاویر مربوط به فیلم First Man ساخته‌ی دیمن شزل (Damien Chazelle) را منتشر کرده است. اگرچه بطور مختصر می‌توان گفت این زندگی‌نامه فضانوردی به اسم نیل آرمسترانگ (با بازی رایان گاسلینگ) است که جاش سینگر (Josh Singer) آن را فیلم ماموریتی درباره ترس از سفر به فضا خطاب کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سینگر درباره این فیلم گفته:

این فیلم ۱۰۰ درصد ماموریتی است. آن درباره رفتن به ماه است که از نگاه فردی که به آنجا رفته نشان داده می‌شود. ما حداقل ۵ بخش اصلی داریم که اکشن هستند و اگر تپش قلب دارید باید بگویم که سفت صندلی‌تان را بچسبید و تکان نخورید.

اما چیزی که این تصاویر نشان می‌دهند با گفته سینگر تطابق ندارد. آن‌ها رابطه آرمسترانگ با همسر اولش، جانت (کلر فوی) و آماده شدن برای سفر فضایی را نشان می‌دهند. وقتی صحبت از بازی نقش آرم‌استرانگ می‌شود، شزل به سایت People می‌گوید که گاسلینگ می‌تواند شخصیت درونی و آرام این فضانورد پیش‌رو را به خوبی ایفا کند:

نیل انسان خودنمایی نبود. خیلی از فضانوردان و خلبانان آن دوره چیزی بودند که انتظارش را داشتید، تیپ‌های برون‌گرا و بازیگر اما نیل کاملا متفاوت بود. او باهوش‌تر، آرام‌تر و درون‌گرا بود و او به ندرت صحبت می‌کند و سرش به کارش است. من این را در رایان دیدم و فکر می‌کنم او می‌تواند به زیبایی هر چه تمام این نقش را ایفا کند.

اگرچه شزل اظهار داشته که او در مسیر زندگی‌نامه سنتی قرار نگرفته و مخاطب باید آماده‌ی چیزی باشد که انتظارش را ندارد:

رایان و من فیلم را با هم اینگونه توصیف کردیم که درباره ماه و فضاپیما است، یعنی ما می‌خواهیم داستانی را بگوییم که درباره یکی از دستاوردهای حماسی مهم در تاریخ انسان است اما ریشه در صمیمیت داشته و جزئیات روزانه آن چیز واقعی است. حس نیل یا جانت بودن در آن لحظه و پشت سر گذاشتن این رویدادها چگونه است؟

می‌توانید تصاویر جدید این فیلم را در قسمت زیر مشاهده کنید. فیلم First Man دوازدهم اکتبر اکران می‌شود و کایل چندلر، کوری استول، جان برنتال، جیسون کلارک و اتان امبری دیگر بازیگران آن هستند.


منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.