وال کیلمر مجددا نقش آیسمن را در Top Gun 2 بازی می‌کند

8 June 2018 - 12:58

هفته گذشته تام کروز تصویری از اولین روز فیلم‌برداری Top Gun 2 منتشر کرد و حالا سایت The Wrap اعلام کرده که وال کیلمر (Val Kilmer) در نقش رقیب ماوریک، تام آیسمن کازانسکی باز می‌گردد‌. در سال ۲۰۱۵، کیلمر اعلام کرد که بازی در این فیلم به او پیشنهاد شده و او بدون خواندن فیلم‌نامه این نقش را پذیرفته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جوزف کازینسکی (Joseph Kosinski) که قبلا در فیلم Oblibvion کارگردان بوده، این دنباله را می‌سازد و پیتر کرگ (Peter Craig)، جاستین مارکس (Justin Marks) و اریک وارن سینگر (Eric Warren Singer) فیلم‌نامه کار را می‌نویسند. با اینکه عنوان Top Gun: Maverick مدتی برای فیلم در نظر گرفته شده بود، در حال حاضر فیلم بدون عنوان رسمی است.

دنباله فیلم موفق تونی اسکات در سال ۱۹۸۶ مدتی است در دست بررسی است، جایی که تام کروز نقش خود را بعنوان پیت ماوریک میشل ایفا می‌کند. جری براکیمر (Jerry Bruckheimer) قبلا گفته بود که این فیلم درباره هواپیماهای بدون سرنشین و خلبانانی که در گذشته بودند، است.

فیلم اصلی Top Gun را تونی اسکات (Tony Scott) کارگردانی کرد و کلی مک‌گیلیس (Kelly McGillis)، آنتونی ادواردز (Anthony Edwards) و تام اسکریت (Tom Skerritt) در آن بازی کردند. این فیلم در بخش بهترین آهنگ اورجینال برای آهنگ Take My Breath Away برنده اسکار شد. در سال ۲۰۱۵، کنگره ایالت متحده این فیلم را در مراسم National Film Registry  انتخاب کرد و آن را بسیار فرهنگی، تاریخی و زیبا دانست.

پارامونت پیکچرز ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۹ را برای اکران دنباله Top Gun در نظر گرفته است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.