پیتر جکسون شایعه کارگردانی فیلمی از دنیای DC را رد کرد

8 June 2018 - 17:00

پیتر جکسون (Peter Jackson) شایعات کارگردانی‌اش در فیلمی از دنیای DC را با گفتن اینکه او هرگز کتاب کامیک نمی‌خواند، رد کرد. بنابراین به نظر می‌رسد ترفند کمپانی برادران وارنر برای این کارگردان جواب نداده است! ترفندی که به سبب آن کارگردان‌هایی چون زک اسنایدر (Zack Snyder)، دیوید آیر (David Ayer)، پتی جنکینز (Patty Jenkins) و تا حدودی جس ویدین (Joss Whedon) را از سال ۲۰۱۳ تاکنون برایشان به ارمغان آورد. همچنین آن‌ها همچون جیمز وان (James Wan)، دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg) و نیز خود جنکینز برای پروژه‌های بعدی این کمپانی نیز در نظر گرفته شده‌اند. آن‌ها حتی توانستند به نحوی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) را نیز به یک پروژه مرتبط کنند. با سینماگیمفا همراه باشید.

استودیو به وضوح به سوی کنار هم قرار دادن کارگردان‌های بزرگ و رو‌به‌رشد حرکت می‌کند؛ هرچند در این مسیر شایعاتی مبنی بر پیوستن کارگردان‌های سرشناس متعدد به تیمشان نیز شنیده می‌شود. یکی از آخرین شایعات، بر حضور کارگردان نامدار، پیتر جکسون کارگردان سه‌گانه‌های Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و The Hobbit (هابیت) دلالت داشت. پروژه‌هایی همچون Green Lantern Corps (ارتش فانوس سبز) و Justice League Dark (لیگ عدالت در تاریکی) با سبک کارگردانی او همخوانی داشت و جکسون کاملا برای آن‌ها مناسب بود اما هرگز اتفاق نیفتادند.

خبرگزاری Allocine فرانسه اخیرا از جکسون درمورد شایعه کارگردانی‌اش در دنیای DC پرسیده بود. درحالی‌که شاید برای طرفداران هیجان‌انگیز باشد که جکسون از کتاب کامیکی فیلم بسازد، باید بگوییم که او اصلا به خواندن این کتاب‌ها علاقه‌مند نیست. او می‌گوید که تا به حال هیچ کتاب کامیکی نخوانده و درمورد ساختن فیلمی از روی یکی از آن‌ها نیز هیچ گفت‌و‌گویی با او صورت نگرفته است. در ادامه نقل ‌قول مستقیم او را می‌خوانید:

این درست نیست. من درمورد آن هیچ گفت‌و‌گویی نداشته‌ام. من طرفدار کتاب‌های کامیک نیستم. هرگز هیچ‌کدام از آن‌ها را نخوانده‌ام؛ بنابراین به شخصه علاقه‌ای به اقتباس سینمایی از آن‌ها ندارم. این اصلا درست نیست.

بدون شک همکاری با جکسون برای کمپانی برادران وارنر و دنیای DC بسیار شگفت‌انگیز است اما او مشخصا علاقه به انجام چنین پروژه‌ای ندارد. او درحال‌حاضر مشغول کمک در به نمایش درآمدن فیلم لایو-اکشن Mortal Engines (موتورهای مرگبار) می‌باشد و حتی برای ساخت سریال Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) نیز به آمازون نپیوسته است. به نظر می‌رسد جکسون این روزها به درگیرشدن در پروژه‌های متنوع بیشتر علاقه‌مند است تا بازگشت به فرانچایزهای بزرگ از پیش تعیین شده.

با این حال، فقط به این دلیل که جکسون درحال‌حاضر علاقه‌مند به ساخت چنین فیلم‌هایی نیست، به این معنا نیست که این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد؛ شاید این شایعات زمینه‌ای باشد برای علاقه‌مند شدن جکسون به این ژانر. هرچند گفته می‌شود اگر جکسون تا به حال به کتاب‌های کامیک علاقه‌مند نشده است، پس ممکن است هرگز نشود. به‌هرحال، کمپانی برادران وارنر و دنیای DC هیچگاه با کمبود کارگردان مواجه نبوده است؛ همان‌طور که والتر هامادا (Walter Hamada) رئیس جدید بخش فیلمسازی DC، جاناتان گلدشتاین (Jonathan Goldstein) و جان فرانسیس دالی (John Francis Daley) را برای پروژه The Flash و کتی یان (Cathy Yan) را برای پروژه Birds of Prey (پرندگان شکاری) استخدام کرده است، ممکن است او گزینه‌های امیدوارکننده و هیجان‌انگیزتری برای پروژه‌هایی که اکنون طرفداران جکسون را مناسب‌ترین گزینه برای آن‌ها می دانند، به کار گیرد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.