تیکا سامپتر در حال مذاکره برای بازی در فیلم Sonic the Hedgehog

9 June 2018 - 12:41

پایگاه خبری ورایتی گزارش داده که تیکا سامپتر (Tika Sumpter) بازیگر فیلم Ride Along وارد مذاکره برای بازی در فیلم Sonic the Hedgehog کمپانی پارامونت پیکچرز شده که اقتباسی از مجموعه بازی محبوب SEGA است. گفته می‌شود سامپتر نقش اصلی زن را در این فیلم بر عهده خواهد داشت و به جیمز مارسدن (James Marsden) بازیگر سریال Westworld می‌پیوندد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Sonic the Hedgehog برگرفته از بازی‌های محبوبی است که به تلاش‌های سونیک برای مبارزه با دکتر روباتنیک شیطان‌ صفت می‌پردازد که به دنبال زمرد سبز Chaos است. این اولین باری خواهد بود که بازی‌های سونیک روی پرده نقره‌ای قرار می‌گیرند اما این شخصیت قبلا در انیمیشن Wreck-It Ralph و فیلم Ready Player One دیده شده است.

نیل اچ مورتیز (Neal H. Mortiz) از کمپانی Original Film این اقتباس را تولید خواهد کرد که جف فولر (Jeff Fowler) آن را کارگردانی می‌کند و تیم میلر (Tim Miller) تهیه‌کننده اجرایی آن است.‌ فیلم Sonic the Hedgehog در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آبان ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.

بازی Sonic the Hedgehog اولین بار در سال ۱۹۹۱ در SEGA Genesis دیده شد. از آن زمان به بعد، این شخصیت سال ۲۰۱۶ وارد World Video Game Hall of Fame  در موزه ملی قدرت بازی در روچستر، نیویورک شد. اخیرا از این فرنچایز محبوب دو نسخه جدید در سال ۲۰۱۷ منتشر شده، Sonic Mania و Sonic Forces. فروش کلی این مجموعه با احتساب فروش بسته‌ای و دانلود، بیش از ۳۶۰ میلیون عدد بوده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.