جیمز مارسدن به فیلم Once Upon a Time in Hollywood پیوست

9 June 2018 - 14:14

طبق گزارش منتشر شده از سوی سایت خبری ورایتی، جیمز مارسدن (James Marsden) و بازیگر زن American Housewife، جولیا باترز (Julia Butters) به جمع بازیگران فیلم کوئنتین تارانتینو، Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) پیوستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هنوز نقش‌های مارسدن و باترز اعلام نشده‌اند. با این‌حال، دمین لوییز (Damian Lewis) نقش استیو مک‌کویین را بازی می‌کند، لوک پری (Luke Perry) در نقش اسکاتی لنسر، امیل هیرچ (Emile Hirsch) در نقش جی سبرینگ آرایشگر، داکوتا فانینگ (Dakota Fanning) در نقش لینت اسکوکی برام، عضو خانواده منسن، کلیفتون کالینز (Clifton Collins) در نقش ارنستو، کیث جفرسون (Keith Jefferson) در نقش کیث دزد زمین، و نیکولاس هاموند (Nicholas Hammond) در نقش سم وانامیکر کارگردان ظاهر می‌شوند.

این فیلم را تارانتینو نوشته، کارگردانی و تولید می‌کند و لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، بارت رینولدز و تیموتی اُلیفانت (Timothy Olyphant) دیگر بازیگران این فیلم هستند. آل پاچینو نیز در نقش مامور شخصیت دی‌کاپریو به این فیلم پیوسته است. دیوید هیمن (David Heyman) و شانون مک‌اینتاش ( Shannon McIntosh) این فیلم را تولید می‌کنند.

این فیلم لس‌آنجلس سال ۱۹۶۹ را نشان می‌دهد. دو شخصیت اصلی آن ریک دالتون (با هنرمندی دی‌کاپریو)، ستاره پیشین سریال تلویزیونی وسترن و بدل‌کاری به نام کلیف بوث (با بازی پیت) هستند. هر دو در تلاش برای بازی در هالیوود هستند.‌ اما دالتون همسایه بسیار مشهوری به نام شارون تیت دارد.

این فیلم ۹ اوت ۲۰۱۹ هم‌زمان با پنجاه‌امین سالگرد روزی که خانواده منسن مرتکب قتل‌های لابینکا شد و روز بعد از کشته شدن تیت، اکران می‌شود.

مارسدن در حال حاضر سر کار Westworld شبکه HBO است که دومین فصل آن ساخته می‌شود و یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی شده است.‌ او بازیگر فعالی است و اخیرا در فیلم Shock and Awe بازی کرده است. مارسدن به تازگی قراردادی برای بازی در فیلم Sonic the Hedgehog پارامونت امضا کرده است.

باترز برای بازی در فیلم American Housewife شناخته شده و در فیلم‌های ۱۳ Hours و A Family Man نیز بازی کرده است.

منبع: ورایتی

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.