برادران روسو Captain China را می‌سازند!

31 August 2016 - 17:00

بعد از موفقیت گسترده Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، هیچ شکی وجود ندارد که جو و آنتونی روسو (Joe and Anthony Russo) در بین کارگردانان برجسته امروز هالیوود قرار دارند. در ادامه این خبر، با سینماگیمفا همراه باشید. این زوج که قبلا بر روی فیلم سینمایی Captain America: The Winter Soldier «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» کار کرده‌اند، بعد از جدایی جاس ویدون (Joss Whedon) – کارگردانAge of Ultron «عصر اولتران» – از دنیای سینمایی مارول، تبدیل به کارگردانان اصلی این استودیو شدند و در پی آن، ساخت فاز سوم فیلم‌های سینمایی این استودیو عمدتا به این دو کارگردان واگذار شد، از جمله ساخت فیلم‌های پشت سر هم Avengers «انتقام جویان» با شروع Infinity War «جنگ های بی کران» در سال ۲۰۱۸ . با یکپارچه شدن بازار فیلم‌های سینمایی در دنیا، کارگردان مطرح بودن در هالیوود به معنای کارگردان مطرح بودن در دنیا است.

بازارهای خارجی نقش بزرگی را در صنعت فیلم دارند و این نقش روز به روز در حال پر رنگ شدن است و بردران روسو نیز این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند. این دو برادر قصد همکاری با یک کمپانی چینی برای تولید فیلمی با عنوان A Hero’s Awakening «بیداری یک قهرمان» دارند که در برخی محافل چینی، از آن با عنوان Captain China یاد می‌شود. این خبر درست اندکی بعد از افتتاح استودیویی در چین با نام Anthem & Song توسط برادران روسو اعلام شد، استودیویی در شهر پکن که به گفته کارشناسان، در آینده‌ای نزدیک تبدیل به بزرگترین بازار جهان در صنعت سینما می‌شود. در حال حاظر، جو روسو برای توجیه این اقدام اعلام کرد که: «اینجا تنوع زیادی برای داستان‌سرایی بیش از هر جای دیگری وجود دارد». حال به نظر می‌رسد که توجه آنها به بازار چین، به خوبی جواب داده‌است.

به گزارش Deadline، برادران روسو با یک کمپانی چینی به نام Huayi Brothers برای تجهیزات تولید و تامین مالی پروژه به توافق رسیده‌اند و کار بعد اتمام فیلم بعدی Avengers شروع می‌شود. این همکاری برای تولید فیلمی به زبان انگلیسی است و قرار است در بازار جهانی به منظور رسیدن به موفقیت مالی منتشر شود. این فیلم طبق گفته‌ها قرار است مفهومی بالا داشته و شخصیت محور باشد و شیوه داستان سرایی نقطه قوت آن خواهد بود. Huayi Brothers قرار است در ابتدا ۲۵۰ میلیون دلار برای شروع ساخت و هزینه‌ها وارد پروژه کنند و در ادامه ۱۰۰ میلیون دلار دیگر به آن تزریق کنند.

Anthony-Russo-and-Sebastian-Stan-on-the-set-of-Captain-America-Civil-War

در سال‌های اخیر، چین و فروش در گیشه جهانی، نقشی اساسی برای استودیو‌های فیلم‌سازی در راستای رسیدن به سوددهی بازی کرده‌اند. با نگاه به Civil War متوجه می‌شویم که تنها ۴۰۰ میلیون دلار از فروش ۱٫۱۵ میلیاردی آن مربوط به بازار داخلی آمریکا است. بازارهای کشورهای آسیایی نقش بزرگی را در رسیدن فیلم‌ها به فروش میلیاردی بازی می‌کنند، به طور مثال همین فیلم به تنهایی در کشور چین ۱۹۰ میلیون دلار فروش داشته‌است.

قراردادهایی مانند این، به احتمال زیاد در سال‌های آینده بیشتر رونق خواهدگرفت، ولی بعید است که بتوان قراردادی عظیم مانند این قرار داد را دید. برادران روسو بارها ثابت کرده‌اند که می‌توانند بدون صدمه زدن به شخصیت‌ها یا داستان، فیلم‌هایی با بودجه بالا بسازند و این موضوع برای آنها قراردادهایی چند فیلمی را با استودیوی مارول به ارمغان آورده‌است. جالب است که ببینیم بعد از دنیای Infinity War، چه چیزی از قرارداد برادران روسو و این کمپانی چینی حاصل می‌شود.

منبع screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    بازارهاى خارجى الان تو سینما خیلى مهمن. کمتر فیلمى این روزها ساخته مى شه که یا یه بازیگر اوزى توش نباشه یا یه صحنه مثلاً از سیدنى. چون هم پول خوبى از استرالیا در مى یاد و هم شرایط مالیاتى اش براى سینماى آمریکا خیلى خوبه و هم یکى از بزرگترین شرکت هاى تولید جلوه هاى ویژه اینجاست که خودش کلى توى فیلم تموم شده از نظر مالیاتى به صرفه است.
    کم کم باید دید تا چند سال آینده بازار به بازیگرهاى چینى چطور جواب مى ده. البته چینى ها عاقل تر از اونن که پول درآوردن رو باناسیونالیسم قاطى کنن.