اولین تریلر فیلم First Man منتشر شد

9 June 2018 - 16:09

طبق وعده‌های داده شده، شرکت یونیورسال اولین تریلر فیلم First Man «اولین مرد» ساخته دیمین شزل (Damien Chazelle) را منتشر کرد؛ فیلمی که قرار است زندگی‌نامه نیل آرمسترانگ را روایت کند. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.

دیمین شزل که این روزها برای خود نامی در سینما پیدا کرده است، ابتدا با ساخت فیلم موفق و برنده اسکار Whiplash «شلاق» بر روی زبان‌ها افتاد و پس از آن با فیلم تحسین‌شده‌‌ی La La Land «لا لا لند» توانست جایگاه خود را نیز بهبود ببخشد. «لا لا لند» توانست در کنار تحسین منتقدان، فروشی در حدود ۴۴۶ میلیون دلار در جهان داشته باشد و همچنین با ۱۴ نامزدی مختلف در مراسم اسکار رکوردی نیز برای خود کسب کند. آن فیلم توانست ۶ جایزه اسکار را به دست آورد؛ از جمله جایزه بهترین کارگردانی که به شزل رسید. اکنون پس از موفقیت فوق‌العاده این کارگردان با «لا لا لند» منتظر و هیجان‌زده هستیم تا کار بعدی او را ببینیم.

فیلم First Man «اولین مرد» در واقع بر اساس رمان «اولین مرد: زندگی نیل آرمسترانگ» ساخته خواهد شد. این رمان که زندگی نامه رسمی آرمسترانگ است، توسط جیمز هنسن نوشته شده است. رمان ذکر شده، ماجرای نخستین فرود انسان بر روی ماه و همچنین زندگی نیل آرمسترانگ در سال‌های ۱۹۶۱ تا ۱۹۶۹ را روایت می‌کند. ماجرای فیلم در سال ۱۹۶۹ روایت می‌شود و بر روی ماموریت مهم و تاریخی آپولو ۱۱ که در آن نیل آرمسترانگ به عنوان اولین مرد بر روی ماه قدم گذاشت، تمرکز دارد.

از جمله از بازیگران فیلم First Man «اولین مرد»، می‌توان به ستارگانی همچون رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) در نقش نیل آرمسترانگ، کلر فوی (Claire Foy ) در نقش جنت شارون (همسر اول آرمسترانگ)، کوری استول (Corey Stoll) در نقش باز آلدرین (دومین انسانی که بر روی ماه قدم گذاشت)، کایل چندلر (Kyle Chandler) در نقش دیک اسلایتون، جیسون کلارک (Jason Clarke) در نقش ادوارد هیگینز وایت، شیا ویگهام (Shea Whigham) در نقش گاس گریسوم و بسیاری دیگر اشاره کرد.

فیلم‌نامه این فیلم را جاش سینگر (Josh Singer) نوشته است. همچنین آهنگسازی فیلم نیز بر عهده جاستین هورویتز (Justin Hurwitz) است که در گذشته با آهنگسازی برای فیلم «لا لا لند» تجربه بسیار موفقی با شزل داشته است. به تازگی پوستری نیز از فیلم منتشر شده که می‌توانید آن را در پایین مشاهده کنید.

با توجه به سابقه خوب دیمین شزل، شاید بتوانیم از همین الان در انتظار یک اثر خوش ساخت دیگر باشیم که حتی شانس زیادی در جوایز مختلف پایان سال دارد. فیلم First Man «اولین مرد» در پاییز امسال در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ (مصادف با ۲۰ مهر ۱۳۹۷) در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.