شبکه HBO رسما دستور ساخت پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت را داد

9 June 2018 - 15:05

شبکه HBO رسما ساخت پایلوت پیش‌ درآمد سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) را سفارش داده است. از زمان پخش سریال در سال ۲۰۱۱، داستان خونین نزاع بر سر قدرت و حرکت‌های سیاسی در قلمرو خیالی وستروس به راحتی به یکی از مشهورترین موضوعات HBO تبدیل شد. این شبکه که علاقمند به ادامه‌ی این داستان است، پنج فیلم‌نامه برای اسپین‌آف احتمالی در دست بررسی داشت که پایلوت گلدمن یکی از آن‌ها بود. مکس بورنستین (Max Borenstein)، کارلی رای (Carly Wray)، برایان هلجلند (Brian Helgeland) و برایان کاگمن (Brian Cogman) دیگر نویسندگان این مجموعه بودند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

حالا شبکه HBO پیش قدم شده و به فیلم‌نامه پایلوت گلدمن چراغ سبز نشان داده است. گلدمن تهیه کننده پیش درآمد بازی تاج و تخت است و این مجموعه را به همراه جورج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) می‌سازد. وینس جراردیس (Vince Gerardis) و دنیل زلمن (Daniel Zelman) نیز تهیه‌کنندگان اجرایی کار خواهند بود و همراه با گلدمن و مارتین داستان را پیش می‌برند.

علاوه بر تاییدیه سازندگان سریال، شبکه HBO خلاصه داستان این پیش درآمد را منتشر کرده است:

این فیلم هزاران سال قبل از وقایع سریال بازی تاج و تخت را نشان می‌دهد، این مجموعه شرح وقایع سقوط جهان از عصر طلایی قهرمانان به تاریک‌ترین ساعت خود است. و تنها از یک چیز مطمئن هستیم: از اسرار وحشتناک تاریخ سرزمین وستروس تا ریشه اصلی شکل‌گیری وایت واکرها، از رازهای شرق تا استارک‌های افسانه‌ای، این داستانی نیست که فکر می‌کنیم می‌دانیم‌.

حالا که پایلوت پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت سفارش داده شده، باید منتظر پخش آن در سال ۲۰۲۰ از شبکه HBO بود. مدیر برنامه‌ریزی این شبکه، کیسی بلویز (Casey Bloys) قبلا اعلام کرده بود که این شبکه ساخت اسپین‌آف بازی تاج و تخت را حداقل  تا یک سال بعد از اتمام سریال اصلی کلید نمی‌زند. و حالا فصل هشتم و در واقع فصل آخر قرار است سال آینده پخش شود. مسئولین شبکه نیز اعلام کردند که پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت با بودجه بالایی ساخته می‌شود هرچند نه با بودجه‌ای به اندازه فصل‌های هفت و هشت سریال اصلی.

کارنامه کاری گلدمن شامل همکاری با متیو وان (Matthew Vaughn) در فیلم‌های Kick-Ass، X-Men و Kingsman و همچنین فیلم‌نامه‌های اقتباسی برای فیلم ترسناک و مهیج The Woman in Black و ماجراجویی فانتزی Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children است. این سوابق درخشان کاری باعث شدند گلدمن برای ساخت بُعد تازه‌ای از دنیای سریال بازی تاج و تخت انتخاب شود، هرچند خلاصه داستان حاکی از این است که پیش درآمد او ابعادی از تاریخ دنیا را جستجو می‌کند که حتی مارتین در رمان‌های ASOIAF خود بدان‌ها اشاره‌ای نداشته است. حقیقت این است که این داستان درباره هزاران سال قبل از وقایع سریال اصلی است و این یعنی فیلم گلدمن امتیازات خود را دارد و احتمالا توسعه جالبی از این دنیا در جعبه جادویی خواهد بود.

فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت، سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO پخش خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.