جیمز مک‌آوی و کلارک پیترز به سریال His Dark Materials پیوستند

9 June 2018 - 18:13

سایت خبری ددلاین گزارش کرده که جیمز مک‌آوی (James McAvoy) بازیگر فیلم‌های X-Men و Split، و کلارک پیترز (Clark Peters) بازیگر فیلم‌های The Wire, Three Billboards Outside Ebbing, Midsouri در اقتباس تلویزیونی جدید فیلیپ پولمن (Philip Pullman) به نام His Dark Materials بازی می‌کنند‌. مک‌آوی نقش لرد آسریل، پدر لایرا که سال ۲۰۰۷ دنیل کرگ (Daniel Craig) در فیلم The Golden Compass آن را بازی کرد، ظاهر می‌شود در حالی که کلارک نقش استادی که لایرا را بزرگ‌ کرده، ایفا می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کارگردان فیلم The King’s Speech، تام هوپر (Tom Hooper) این سریال هشت بخشی را کارگردانی می‌کند در حالی که دافن کین (Dafne Keen) بازیگر فیلم لوگان، نقش شخصیت اصلی، لایرا، را ایفا می‌کند. لین منوئل-میراندا (Lin Manuel-Miranda) در نقش لی اسکورسبی ظاهر می‌شود.

اقتباس His Dark Materials توسط جین ترانتر (Jane Tranter) و جولی گاردنر (Julie Gardner) برای شبکه بی‌بی‌سی وان تولید می‌شود. هوپر سعی دارد در اقتباس لایو اکشن استودیو یونیورسال و ورکینگ تایتل، Cats، حضور پیدا کند. کین بخاطر بازی در نقش لورا در فیلم اخیر ولوورین، Logan، شناخته شده است.

سریال His Dark Materials را BBC One سفارش داده و توسط جک تورن (Jack Thorne) در سال ۲۰۱۵ نوشته شده است. این مجموعه کتاب شامل Northern Lights است که سال ۲۰۰۷ فیلم The Golden Compass با بازی دنیل کرگ و نیکول کیدمن از روی آن ساخته شد، و The Subtle Knife و The Amber Spyglass دیگر بخش‌های آن هستند. این داستان‌ها درباره بزرگ شدن دو کودک به نام‌های لایرا و ویل هستند که در دنیای موازی قرار دارند. اپل و نتفلیکس این اقتباس را پخش می‌کنند.

تولید اقتباس His Dark Materials به زودی در ویلز شروع می‌شود. بازیگران این سریال ظرف چند هفته آینده مشخص می‌شوند. پولمن، ترانتر، گاردنر، توبی امریچ (Toby Emmerich) و کرولاین بلک‌وود (Caroline Blackwood) برای New Line و بتان جونز (Bethan Jonrs) برای BBC One و دبورا فورت (Deborah Forte) برای Scholastic این مجموعه را تولید می‌کنند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.