جف گلدبلوم به پروژه The Price of Admission پیوست

10 June 2018 - 09:00

جف گلدبلوم (Jeff Goldblum) بازیگر سرشناس هالیوود که از فیلم‌های جدیدش می‌توان Jurassic World: Fallen Kingdom «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی»، Isle of Dogs «جزیره سگ‌ها» و Thor: Ragnarok «ثور: رگناروک» را نام برد، به لیست بازیگران فیلم «The Price of Admission» اضافه شد. این فیلم توسط پیتر گلنز (Peter Glanz) نوشته و کارگردانی خواهد شد و بازیگرانی از جمله مایکل شین (Michael Sheen) و میشل موناهن (Michelle Monaghan) هم در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت. ندا آرمین (Neda Armian)، الکس فاستر (Alex Foster) و خود پیتر گلنز هم تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

«The Price of Admission» داستانی خاص بوده که ترکیبی از درام، کمدی و هیجان است. داستان درباره فردی به نام «هارولد شوگر» (با بازی شین) است که زندگی‌اش دارد از هم می‌پاشد. او یک فیلم‌نامه‌نویس متوسط بوده که در میان بحران میان‌سالی و ازدواجی شکست‌خورده به سر می‌برد. همسر او، الیزا شوگر (با بازی موناهن)، از اهمیت دادن او به شغلش خسته شده و می‌خواهد که بایکدیگر تشکیل یک خانواده دهند؛ ولی هارولد خود را غرق فیلم‌نامه‌ای مفصل درباره‌ی زندگی‌اش کرده است و از همین جهت ازدواج آن‌ها شرایط خوبی ندارد. تنها کسی که گرفتاری او را درک می‌کند، بهترین دوستش الکساندر تفت (با بازی گلدبلوم) است که یک روان‌شناس رفتاری بوده و خود هم با بحران میان‌سالی دست و پنجه نرم می‌کند. اما از آنجایی که تفت هم این مشکل را دارد، قطعا نمی‌تواند راه‌حل مناسبی برای دوست‌اش داشته باشد و در نتیجه شرایط آن‌طور که باید، خوب پیش نخواهند رفت. با محو شدن مرز میان واقعیت و خیال، هارولد در مسیر دیوانگی قرار می‌گیرد و همین هسته‌ی اصلی داستان «The Price of Admission» را شکل می‌دهد.

پیتر گلنز خود نویسندگی این اثر را برعهده گرفته و از دیگر کارهای این کارگردان می‌توان The Longest Week «طولانی‌ترین هفته» با حضور جیسون بیتمن (Jason Bateman) و اولیویا وایلد (Olivia Wilde) و همچنین  A Relationship In Four Days «رابطه‌ای در چهار روز» را نام برد.

گلدبلوم اخیرا به عنوان صداپیشه در انیمیشن «جزیره سگ‌ها» ساخته‌ی وس اندرسون (Wes Anderson) حضور داشته و همچنین نقش «ایان مالکوم» را دوباره در قسمت دوم ژوراسیک پارک ایفا کرده است. از فیلم‌های دیگری که این بازیگرِ نامزد اسکار پیش رو دارد می‌توان به Hotel Artemis «هتل آرتمیس» اشاره کرد که بازیگران بزرگی از جمله جودی فاستر (Jodie Foster)، دیو باتیستا (Dave Bautista) و استرلینگ کی براون (Sterling K. Brown) در آن هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم «The Price of Admission» در مرحله‌ی پیش‌تولید به سر می‌برد و هنوز تاریخ اکرانی برای آن مشخص نشده است.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.