آماندا سایفرد بازیگر جدید فیلم You Should Have Left است

9 June 2018 - 19:44

هالیوود ریپورتر اعلام کرده که آماندا سایفرد (Amanda Seyfried) بازیگر فیلم‌ Mamma Mia!: Here We Go Again به کوین بیکن (Kevin Bacon) بازیگر فیلم‌های Cop Car و Black Mass پیوسته تا در فیلم You Should Have Left کمپانی بلوم‌هاوس بازی کند. بیکن نقش یک مرد ثروتمند را در این فیلم بازی می‌کند‌. سایفرد نقش همسر او، هنرپیشه‌ای با یک راز، را ایفا خواهد کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

رمان You Should Have Left را دنیل کلمن (Dabiel Kehlmann) آلمانی نوشته است. این داستان از زبان فیلم‌نامه نویسی گفته می‌شود که در خانه دور افتاده‌ای در آلپ با همسر و دخترش زندگی می‌کند تا بتواند روی دنباله فیلم موفقی کار کند. نشان‌هایی از The Shining نوشته استفان کینگ در سرتاسر کتاب دیده می‌شود و می‌بینیم که این نویسنده وقتی اتفاقاتی برایش می‌افتند به تدریج دیوانه می‌شود. تمام این اتفاقات به فرمت خاطرات می‌افتند و خواننده را مجبور می‌کنند افول اول شخص به دیوانگی را در کل رمان تجربه کند.

بیکن این رمان را به دیوید کوپ (David Koepp) که بعدا فیلم‌نامه را نوشت، معرفی کرد تا آن را کارگردانی کند. این دو قبلا با هم سر پروژه Stir of Echoes همکاری داشتند. تولید این فیلم اواخر امسال شروع می‌شود.

آماندا سایفرد به زودی در فیلم Mamma Mia!: Here We Go دیده می‌شود که ۲۰ ژوئیه اکران می‌گردد. کارهای اخیر او عبارتند از First Reformed, Anon و Gringo. او در حال حاضر مشغول تولید The Art of Racing in the Rain با میلو ونتیمیگلیا (Milo Ventimiglia) است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.