دانیل کمپبل در سریال مهیج و افسانه‌ای Tell Me A Story بازی می‌کند

9 June 2018 - 21:00

پایگاه خبری ددلاین گزارش داده که دانیل کمپبل (Danielle Campbell) بازیگر سریال The Originals، در سریال جدید و مهیج CBS به نام Tell Me A Story بازی می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کمپبل نقش کایلا را در این سریال بازی می‌کند. کایلا دختر زیبا و عصبانی است و تازه با پدرش از اُکلند به نیویورک آمده است. او سال قبل مادرش را از دست داده و از آن زمان به بعد با آدم‌های بد و اشتباه بیرون و مهمانی می‌رود و هر کاری می‌کند تا از درد و غصه مرگ مادرش کم شود. کمپبل به بیلی مگنوسن (Billy Magnussen) و کیم کاترال (Kim Cattrall) پیوسته، کاترال نقش مادر بزرگ کایلا را بازی می‌کند.

کوین ویلیامسون (Kevin Williamson) این سریال را می‌نویسد.‌ او از افسانه‌های شناخته شده دنیا در فیلم‌نامه استفاده کرده و آن‌ها را به داستان‌هایی تاریک و روان‌شناختی تبدیل کرده که شما را به هیجان می‌آورند. ویلیامسون برای فصل اول از داستان‌های Little Red Riding Hood (شنل قرمزی)، Hansel and Gretel و The Three Little Pigs استفاده کرده است.

ویلیام به همراه آرون کاپلن (Aaron Kaplan) از Kapital Entertainment و دانا هانور (Dana Honor) تهیه کننده‌ اجرایی سریال است. لیز فریدلندر (Liz Friedlander) کارگردان دو قسمت اول است. او تهیه کننده سریال نیز می‌باشد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.