آغاز فیلمبرداری The Expendables 4 در آوریل ۲۰۱۹

9 June 2018 - 23:00

به نظر می‌رسد فیلمبرداری سری چهارم فیلم The Expendables (بی‌مصرف‌ها) تا آوریل سال ۲۰۱۹ آغاز نشود. نسخه اولیه The Expendables (بی‌مصرف‌ها) که نشان از یک فیلم اکشن خشن و هیجان‌انگیز داشت، در سال ۲۰۱۰ توسط سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) کارگردانی شد و بر ماجراجویی‌های گروهی از مزدوران خبره تمرکز داشت. این فیلم با بهره‌گیری از بازیگران اکشن کاری چون دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) و جت لی (Jet Li)، یادآور فیلم‌های اکشن سینمای کلاسیک در دهه ۸۰ میلادی شده بود. اگرچه فیلم نظرات خوبی را از جانب منتقدین دریافت نکرد اما عاشقان ژانر اکشن به شدت از آن استقبال کردند و The Expendables 2 (بی‌مصرف‌ها ۲) ستارگانی همچون ژان کلود ون دم (Jean-Claude Van Damme) و چاک نوریس را به خدمت گرفت. با سینماگیمفا همراه باشید.

با این حال، The Expendables 3 (بی‌مصرف‌ها ۳) به یک ناامیدی بدل گشت؛ با این وجود تهیه‌کنندگان این فیلم اصرار داشتند برای جذب مخاطبان بیشتر، درجه PG-13 را برای آن کسب کنند. درنهایت نیز ترفند آن‌ها جواب نداد و این نسخه‌ی فیلم، پایین‌ترین فروش را در این مجموعه به دست آورد. استالونه سال گذشته اعلام کرد که کارش با این مجموعه به پایان رسیده است اما به نظر می‌رسد نظرش تغییر کرده و The Expendables 4 (بی‌مصرف‌ها ۴) در راه سینماهاست.

گویا سری چهارم این مجموعه از تیم بازیگری محبوب و مشهوری برخوردار است اما هماهنگ کردن برنامه‌های زمانی گوناگون آن‌ها کار سختی است. به‌طور‌مثال، خود استالونه درگیر پروژه Rambo V (رمبو ۵) است یا جیسون استاتهام (Jason Statham) به تازگی بازی‌اش را در اسپین‌آف فیلم Fast & Furious (سریع و خشمگین) به نام Hobbs & Shaw (هابز و شاو) شروع کرده است. خبرگزاری Omega Underground از یک منبع گزارش کرده است که فیلمبرداری The Expendables 4 (بی‌مصرف‌ها ۴) به احتمال زیاد در آوریل ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

جزئیات داستان این فیلم مشخص نیست و به جز استالونه، حضور سایر بازیگران نیز به طور رسمی تایید نشده است. هنگامی که استالونه اعلام کرد کارش با این مجموعه تمام شده است، آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) نیز درحالی‌که منتقد شخصیتش در سری سوم بود، همین حرف را زد. هرچند اگر تمایلی به بازگشتش باشد، به نظر نمی‌رسد که قبول نکند؛ بنابراین امیدواریم در صورت حضور شوارتزنگر در فیلم بعدی، نقشی فراتر از یک دروغ‌پرداز احمق را به او بسپارند.

فیلم‌های The Expendables (بی‌مصرف‌ها) همواره به عنوان فیلم‌های اکشن سبک قدیم به فروش رفته‌اند و هیچگاه به اندازه‌ای که پتانسیل داشتند، مورد توجه قرار نگرفتند. همچنین ضعف سری سوم این فرانچایز، طرفداران قبلی آن را نیز بی‌اشتیاق کرد. استالونه بعدها قبول کرد که گرفتن درجه PG-13 برای فیلم سوی حرکت اشتباهی بود و The Expendables 4 (بی‌مصرف‌ها ۴) احتمالا درجه R خواهد داشت.

اخیرا نیز صحبت‌هایی درمورد ساخت سریال The Expendables (بی‌مصرف‌ها) توسط فاکس وجود داشت و شایعه شده بود که آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) نقش اصلی آن را ایفا خواهد کرد اما مدتی است که هیچ خبری از این پروژه منتشر نشده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.