فصل سوم سریال Atlanta ساخته می‌شود

9 June 2018 - 23:49

یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی همچنان ادامه خواهد داشت چراکه شبکه‌ی فاکس سریال Atlanta «آتلانتا» را برای فصل سوم تمدید کرد. فصل دوم این سریال به تازگی به پایان رسید و برای داستان‌گویی بی‌نهایت خلاقانه و گه‌گاه سوررئال خود و نیز کارگردانی‌اش تحسین‌های گسترده‌ای را از جانب منتقدان دریافت کرد. با وجود تمام این تمجیدها و نیز محبوبیت دانلد گلاور (Donald Glover) که از کارهای او به عنوان یک موزیسین با نام صحنه‌ای Childish Gambino و نیز ایفای نقش در فیلم  Solo: A Star Wars Story «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» نشئت می‌گیرد، جای تعجب نیست که شبکه‌ی فاکس خواهان فصل دیگری از سریال «آتلانتا» باشد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

اگرچه بازگشت این سریال با فصل سوم اندک زمانی پس از فصل دوم آن کمی تعجب‌آور است. شبکه‌ی فاکس برای دادن آزادی عمل خلاقه‌ی بسیار به استعدادهایش شناخته می‌شود، حتی اگر این آزادی عمل به معنای وقفه‌ی نامتعارف بین فصل‌های یک سریال باشد. این رویه قطعا درباره‌ی فصل دوم سریال «آتلانتا» صادق است که ۱۶ ماه بعد از به پایان رسیدن فصل اول آن روی آنتن رفت. این وقفه بیش‌تر برای تعهد گلاور به مجموعه‌فیلم Star Wars «جنگ ستارگان» بود. اما با توجه به خروجی خلاقه‌ی او در سال ۲۰۱۸ تا این جا، دور از ذهن نخواهد بود که او و گروهش به مقداری زمان برای تجدید قوا نیاز داشته باشند.

اما همان‌طور که گلاور اخیرا با سریال انیمیشن لغوشده‌ی Deadpool نشان داد او تقریبا همیشه مشغول کار است. این یعنی طرفداران سریال «آتلانتا» قسمت‌های بیش‌تری در سال ۲۰۱۹ نصیب‌شان خواهد شد. واقعیتی که شبکه‌ی فاکس را نیز خوشحال خواهد کرد. نیک گرب (Nick Grab) یکی از رؤسای بخش برنامه‌های اورژینال در شبکه‌ی فاکس درباره‌ی تمدید سریال برای فصل سوم گفت:

«آتلانتا» یک پدیده است. این سریال به چیزی دست یافته که کمتر مجموعه‌ی تلویزیونی پیش از این به آن رسیده است. دانلد و همکارانش پس از موفقیت فوق‌العاده‌ی فصل اول و بردن جایزه، سریال را به سطوح بالاتری ارتقا دادند. ما بسیار سپاس‌گزار تهیه‌کنندگان و نیز گروه بازیگران و عوامل فوق‌العاده‌مان هستیم که به چنین سطحی از ممتازی رسیده‌اند و ما این هیجان برای فصل سوم این سریال را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذاریم و می‌دانیم که آن‌ها همچنان ما را به جاهای هیجان‌انگیز و غیرمنتظره خواهند برد.

شبکه‌ی فاکس هر سال برخی از بهترین سریال‌های تلویزیون را ارائه می‌کند و حالا که سریال تحسین‌شده‌ی The Americans با فصل ششم به پایان رسید، خوب است که بدانیم این شبکه یک سریال تحسین‌آمیز دیگر دارد که دست‌کم برای یک فصل دیگر ادامه می‌یابد.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.