نویسنده فیلم هالووین از ساخت دنباله‌های پشت سر هم این فیلم خبر داد

10 June 2018 - 10:00

دنی مک‌براید (Danny McBride) وقتی نویسنده فیلم‌نامه دنباله هالووین دیوید گوردن گرین (David Gordon Green) شد، چند تا ایده برای ادامه‌ی فرنچایز Halloween (که ۱۹ اکتبر اکران می‌شود) داشت؟ خیلی. در اصل، وقتی EW اوایل امسال با مک‌براید صحبت کرد او اعلام کرد که گرین و او به دنبال ساخت دو فیلم جدید هستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

مک‌براید که فیلم‌نامه هالووین را به کمک گرین و جف فرادلی (Jeff Fradley) نوشته، اظهار داشت:

قرار بود دو تا فیلم را پشت سر هم بسازیم. و بعد به خودمان گفتیم بهتر است زیاده‌روی نکنیم. این فیلم پخش می‌شود و همه از ما بدشان می‌آید و هیچوقت دیگر کار نمی‌کنیم. پس بهتر است یک سال بیکار نباشیم و منتظر اکران فیلمی بمانیم که می‌دانیم مردم دوست نخواهند داشت. برای همین تصمیم گرفتیم از این تجربه درس بگیریم و ببینیم چکار می‌توانیم بکنیم. ما می‌دانستیم با این داستان کجا می‌رویم و خوشبختانه این شانس دست داد تا انجامش بدهیم.

جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) با نقش برجسته خود بعنوان مایکل مایرز باز می‌گردد تا با لوری استرود مبارزه کند، جودی گریر (Judy Greer)، اندی متیچاک (Andi Matichak)، ویل پتون (Will Patton) و ورجینیا گاردنر (Virginia Gardner) بازیگران این فیلم هستند.

منبع: EW

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.