گریس بایرز به بازیگران فصل دوم سریال The Gifted پیوست

10 June 2018 - 13:25

سریال شبکه فاکس، The Gifted، که درباره دنیای مردان ایکس است، بازیگران فصل دوم خود را با پیوستن گریس بایرز (Grace Byers) افزایش داد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بایرز نقش ریوا، عضو دایره داخلی ایجاد شده از پولاریس، اندی استراکر و خواهران فراست را بازی می‌کند.‌ او بعنوان زنی باهوش، جذاب، زیبا و برجسته‌ توصیف شده که در تلاش برای مبارزه بخاطر مردم‌اش است. او گروهی از پیروانش را رهبری می‌کند و به دنبال استخدام افراد جدیدی است.

این سریال با همکاری تلویزیون مارول تولید می‌شود، سریال ماجراجویی خانوادگی The Gifted، داستان احساسی زوج روستایی است که زندگی عادی‌شان با کشف ناگهانی اینکه بچه‌های نوجوان‌شان نیروی جهش‌یافتن دارند، به هم ریخته است. این خانواده که مجبور می‌شود از دست دولت دشمن فرار کند، به دنبال کمک از شبکه زیر زمینی جهش یافته‌ها است و باید نجات یابد.

استفان مویر (Stephen Moyer) بازیگر اصلی این سریال در نقش رید استراکر به امی آکر (Amy Acker) در نقش کتلین استراکر پیوسته، شان تیل (Sean Teale) در نقش اکلیپس/مارکوس دیاز، جیمی چانگ (Jamie Chung) در نقش بلینک/کلاربس فانگ ملقب به کلاریس فرگوسن، کوبی بل (Coby Bell) در نقش جیس ترنر، اما دامونت (Emma Dumont) در نقش پولاریس/لورنا داین، بلیر ردفورد (Blair Redford) در نقش تاندربرد/جان پراداستار، ناتالی آلین لیند (Natalie Alyn Lind) در نقش لورن استراکر و پرسی هاینز وایت (Percy Hynes White) در نقش اندی استراکر ظاهر می‌شوند.

سریال The Gifted را بخش تلویزیونی فاکس قرن ۲۰ با همکاری تلویزیون مارول تولید می‌کند. مت نیکس (Matt Nix)، برایان سینگر (Bryan Singer)، لورن شولر دانر (Lauren Shuler Donner)، سیمون کینبرگ (Simon Kinberg) و جف لوب (Jeph Loeb) و جیم کوری (Jim Chory) تهیه کننده‌های اجرایی سریال هستند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.