تصاویری جدید از فصل سوم The Flash منتشر شد

31 August 2016 - 18:00

فصل دوم سریال The Flash با اتفاقات بسیار دراماتیک به اتمام رسید. در انتهای فصل دوم این سریال، بری آلن بی‌واهمه به گذشته خود بازگشت و زندگی مادرش را نجات داد که در پی آن خط زمانی جدیدی به وجود آمد. در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید. همان‌طور که در تریلر فصل سوم به نمایش درآمد، آینده‌ای که بری به آن وارد می‌شود، جایی است که پدر و مادرش در آن زنده هستند ولی خیلی از چیزها تغییر کرده‌است: شخصیت والی وست تبدیل به اسپیدستر Kid Flash شده است، ایوبارد ثان یا همان Reverse-Flash به سریال بازگشته ولی در قفس زندانی شده‎‌است و آیریس وست به سختی بری را می‌شناسد. به Flashpoint خوش آمدید!

حال که با پخش فصل سوم این سریال تنها چند هفته فاصله داریم، زیاد طول نمی‌کشد که پیامدهای کاری را که بری در انتهای فصل دوم انجام داد، ببینیم. قسمت اول فصل سوم این سریال که قرار است از شبکه The CW پخش شود، Flashpoint نام گرفته‌است.

در تصاویر منتشر شده از این فصل می‌توانیم شاهد: نورا و هنری آلن باشیم که به تازگی از دنیای مردگان بازگشته‌اند، والی وست که در لباس Kid Flash است، صحنه‌ای دراماتیک بین بری و آیریس جریان دارد و بازگشت Reverse-Flash که به نوعی تهدید است. این تصاویر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

The-Flash-Flashpoint-Allen-family

The-Flash-Flashpoint-Barrys-Parents

The-Flash-Flashpoint-Barry

The-Flash-Flashpoint-Barry-and-Iris

The-Flash-Flashpoint-Barry-and-Iris-hold-hands

The-Flash-Flashpoint-Barry-and-Wally

The-Flash-Flashpoint-Barry-with-Reverse-Flash

The-Flash-Flashpoint-Eobard-Thawne

The-Flash-Flashpoint-Kid-Flash

از قبل این موضوع را می‌دانستیم که اتفاقات پیرامون Flashpoint تمام فصل سوم سریال را در بر نخواهد گرفت، ولی می‌تواند پیامدهایی داشته باشد که نه تنها این سریال بلکه دیگر سریال‌های مرتبط به آن از جمله Arrow و Legends of Tomorrow را نیز تحت تاثیر قرار دهد. فصل سوم همچنین شاهد اسپیدسترهای بیشتری خواهد بود، علاوه بر بری، Kid Flash و Reverse-Flash، شخصیت‌های جدیدی از جمله Savitar و Rival نیز وارد این فصل می‌شوند که البته نقشی منفی خواهند داشت. همچنین طبق گزارشات اخیر از صحنه فیلم‌برداری سریال، امکان دارد شخصیت Jesse Quick را نیز در قالب اسپیدستری جدید ببینیم.

این موضوع به اینجا ختم نمی‌شود و در این فصل شاهد تبهکاران دیگری نیز از جمله The Top، استاد آینه و Dr. Alchemy خواهیم بود. همچنین در این میان بری، کراس اوری موزیکال با دنیای Supergirl خواهد داشت! او خوش شانس است که قدرت‌های خود را به همراه خواهد داشت، چون به هر حال مقابله با تمام این اتفاقات کار آسانی نخواهد بود.

فصل سوم The Flash سه‌شنبه در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) از شبکه The CW پخش خواهدشد.

منبع screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.