عبور Avengers: Infinity War از فروش داخلی Jurassic World

11 June 2018 - 18:00

فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» با ۶۵۴ میلیون دلار فروش داخلی، فیلم موفق Jurassic World «دنیای ژوراسیک» را پشت سر گذاشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

زمانی که فیلم دنیای ژوراسیک، رکورد فروش قسمت اول «انتقام‌جویان» را شکست؛ کوین فایگی (Kevin Feige)، مدیرعامل مارول استودیوز، از طریق توییتر به این فیلم و موفقیت‌اش تبریک گفت و اکنون این جنگ بی‌نهایت است که رکورد دنیای ژوراسیک را شکسته است. رابطه‌ی دوستانه‌ی بین دست‌اندرکاران دنیای ژوراسیک و انتقام‌جویان را، جدای از یک حرکت حرفه‌ای میان فیلم‌سازان، می‌توان با وجود یک بازیگر مشترک یعنی کریس پرت (Chris Pratt) توجیه کرد. کریس پرت به عنوان نقش اصلی در فیلم‌های دنیای ژوراسیک حضور دارد و همچنین به ایفای نقش «استارلرد» در مجموعه فیلم‌های Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» در دنیای سینمایی مارول هم می‌پردازد.

جنگ بی‌نهایت، با عبور از دنیای ژوراسیک در فروش داخلی و فرستادنش به رتبه‌ی ششم، به رتبه‌ی پنجم دست یافته و موفقیت دیگری برای کمپانی بزرگ مارول استودیوز رقم زده‌ است. در رتبه‌ی چهارم و سوم، به ترتیب فیلم‌های Titanic «تایتانیک» و Black Panther «پلنگ سیاه» قرار دارند که با توجه به وضعیت فروش جنگ‌ بی‌نهایت، می‌توان امیدوار بود که این فیلم از تایتانیک هم عبور کرده و یک پله پایین‌تر از دیگر فیلم مارول استودیوز و در رتبه‌ی چهارم قرار بگیرد.

در فروش داخلی، پلنگ سیاه رکورد فوق‌العاده‌ای از خود به جا گذاشته و شکست آن توسط جنگ بی‌نهایت بعید به نظر می‌رسد. البته اگر این فیلم نتواند فروش داخلی پلنگ سیاه را پشت سر بگذارد، خیلی برای کمپانی اهمیت نخواهد داشت. به هر حال تعداد زیادی از پرفروش‌ترین فیلم‌ها، چه در داخل آمریکا و چه در جهان، متعلق به کمپانی مارول است؛ و همچنین فروش سرسام‌آور جنگ بی‌نهایت در سینماهای جهان و رسیدن به مرز ۲ میلیارد دلار، خود به تنهایی موفقیت بزرگی برای فیلم‌های کمیک‌بوکی به همراه داشته و نتیجه‌ی زحمات ده ساله‌ی مارول استودیوز را به خوبی داده است.

دنباله‌ی دنیای ژوراسیک، Jurassic World: Fallen Kingdom «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» مدتی دیگر در آمریکا اکران خواهد شد و جالب می‌شود اگر دوباره مسابقه‌ای میان این فیلم و جنگ بی‌نهایت شکل بگیرد. این فیلم تا الان ۱۵۰ میلیون دلار در سینماهای جهان فروخته و نقدهای مثبت زیادی هم دریافت کرده است. باز هم باید صبر کرد و دید که سقوط پادشاهی چه وضعیتی در باکس‌آفیس خواهد داشت و آیا می‌تواند رکوردی از خود به جا بگذارد یا خیر.

در سال ۲۰۱۸ فیلم‌های موردانتظار زیادی آماده‌ی اکران هستند و هر کدام می‌توانند رتبه‌ی فیلم‌های دیگر در باکس‌آفیس را تهدید کنند؛ اما باتوجه به محبوبیت فیلم‌های ابرقهرمانی و همچنین موفقیت کمپانی مارول استودیوز، از همین الان می‌توان منتظر رکورد بزرگی از فیلم Avengers 4 «انتقام‌جویان ۴» که سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود باشیم و دوباره نام «انتقام‌جویان» را در لیست پرفروش‌ترین‌ها ببینیم.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.