پاسخ ران هاوراد به عدم موفقیت Solo: A Star Wars Story در باکس‌آفیس

12 June 2018 - 09:00

«ران هاوارد» (Ron Howard)، کارگردان فیلم Solo: A Star Wars Story «سولو: داستانی از جنگ ستارگان»، به وضعیت ضعیف این فیلم در باکس‌آفیس واکنش نشان داده و همچنین از این موقعیت برای تشکر از بازیگران و دست‌اندرکاران فیلم استفاده کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان، مدت زیادی است که یکی از بزرگترین فرانچایزهای هالیوود محسوب می‌شود. فیلم‌های The Force Awakens «نیرو برمی‌خیزد»، Rogue One «روگ وان» و The Last Jedi «آخرین جدای» روی هم چیزی حدود ۴ میلیارد دلار فروش داشته‌اند و در سال اکران خود تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم در سینماهای آمریکا شدند. از این جهت انتظارات از فیلم سولو بالا بود و احتمال داده می‌شد که بتواند فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» یا Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» را شکست دهد؛ اما این فیلم نتوانست طبق پیش‌بینی‌ها عمل کند و تبدیل به اولین فیلم از مجموعه جنگ ستارگان شد که به نظر می‌رسد برای کمپانی ضرر در پی داشته باشد.

حال یکی از طرف‌داران جنگ ستارگان در توییتر گفته که دلیل سرزنش و نفرت خیلی‌ها از سولو، به دلیل نارضایتی و ناراحتی آن‌ها از آخرین جدای بوده است و مردم یک فیلم خوب را برای چیزی که تقصیری در آن نداشته مقصر می‌دانند. هاوارد هم در پاسخ گفته که به فیلم سولو افتخار می‌کند و از بازیگران و دست‌اندرکارانش سپاس‌گزار است؛ و همچنین به عنوان یک کارگردان، زمانی که انتظار دارد همه از فیلم لذت ببرند اما نهایت نتیجه‌ای متفاوت را شاهد می‌شود، احساس خوبی به او دست نمی‌دهد.

از دلایل ضرر سولو، می‌توان بودجه‌ی سنگین آن را نام برد. بودجه‌ای حدود ۲۵۰ میلیون دلار، بدون در نظر گرفتن تبلیغات فیلم، سولو را تحت فشار گذاشته و شاید اگر هزینه‌ی کمتری صرف این فیلم می‌شد، می‌توانست حداقل سود کمی برای کمپانی در پی داشته باشد. همچنین باید به این موضوع هم اشاره کرد که سولو در باکس آفیس، زیر سایه‌ی Deadpool 2 «ددپول ۲» و «جنگ بی‌نهایت» قرار داشت و از این جهت نتوانست به خوبی ظاهر شود و بدرخشد.

با وجود عدم موفقیت سولو، همه منتظر قسمت نهم جنگ ستارگان که در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود هستند و انتظار می‌رود که این فیلم با کارگردانی «جی. جی. آبرامز» (J.J. Abrams) بتواند ضرر سولو را جبران کند و رکوردهای بزرگی از خود به جا بگذارد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.