همکاری مجدد پاول وسلی و کوین ویلیامسون در سریال Tell Me a Story

12 June 2018 - 09:00

سازنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال Vampire Diaries (خاطرات یک خون‌آشام)، کوین ویلیامسون (Kevin Williamson) یکی از ستاره‌های درام بلند شبکه CW، پاول وسلی (Paul Wesley) را برای سریال جدید و مهیج Tell Me a Story شبکه CBS All Access بکار گرفته است. برای خواندن جزئیات بیشتر پیرامون این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

وسلی برای بازی در نقش اصلی و مقابل بازیگر سریال The Originals، دانیل کمپبل (Danielle Campbell)، بیلی ماگنوسن (Billy Magnussen) و کیم کاترال (Kim Catrall) در این درامِ ویلیامسون و آرون کاپلن (Aaron Kaplan) از Kapital Entertainment انتخاب شده است.

سریال Tell Me a Story را ویلیامسون نوشته که درباره داستان‌های افسانه‌ای دوست داشتنی دنیا است و آن‌ها را بصورت تاریک و مهیج مجددا بازگویی کرده است. داستان سریال در نیویورک سیتی مدرن رخ می‌دهد و فصل اول آن برگرفته از داستان‌های The Three Little Pigs, Little Red Ride Hood و Hansel and Gretel است و داستان عشق، از دست دادن، طمع، انتقام و قتل می‌باشد.

وسلی نقش ادی را بازی می‌کند، فرد مشکل‌سازی که بد اخلاقی‌اش با مصرف مواد و الکل بدتر هم می‌شود. با اینکه او متصدی بار است، با دلال مواد سطح پایینی وقتش را می‌گذراند و دزد نیمه وقتی با برادر بزرگترش، میچ است. کمپبل نیز نقش کایلا را بازی می‌کند و کاترال نقش مادر بزرگ کایلا را ایفا می‌کند.

ویلیامسون این سریال را به همراه آرون کاپلن و دانا هانور (Dana Honor) تهیه می‌کند. لیز فریدلندر (Liz Friedlander) کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی دو قسمت اول است.

وسلی در سریال خاطرات یک خون‌آشام، نقش استیون را در هشت فصل بازی کرد. از زمان پایان این سریال در مارس ۲۰۱۷، او در دو نمایش بازی کرده که در نمایش Camo نقش کال را مقابل دیوید هاربر در تئاتر The Rattlestick ایفا کرده و نمایش Zurich را در کارگاه تئاتر نیویورک کار کرده است. او در مینی سریال نتفلیکس، Medal Of Honor نیز ایفای نقش کرده است.

با اینکه کمپانی تولید Citizen Media وسلی چندین پروژه سریال تلویزیونی در شبکه و استودیوهای مختلف در دست ساخت، اما او توسط ICM Partners و Management 360 و مارکی موریس به شهرت رسید.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.