هنوز هم احتمال ساخت سریال The Dark Tower وجود دارد

13 June 2018 - 21:00

به نظر می‌رسد سریال The Dark Tower «برج تاریک» همچنان قرار است ساخته شود. فیلم برج تاریک براساس مجموعه‌ رمان‌های فوق‌العاده‌ای با همین نام، نوشته استیون کینگ (Stephen King) ساخته شده که داستان یک تفنگ‌دار در دنیایی فانتزی را که در تلاش است به برج تاریک برسد روایت می‌کند. او در میانه‌ی راه، با دشمن‌اش یعنی «مرد سیاه‌پوش» و چندین موجودات ماورایی دیگر روبه‌رو می‌شود و آن‌ها کار را برایش سخت می‌کنند. طرف‌داران کتاب‌ها، چندین سال منتظر یک اقتباس سینمایی از روی این داستان بودند؛ اما این فیلم با هنرنمایی ادریس البا (Idris Elba) و متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) نتوانست خوب ظاهر شود و انتقادهای ضعیفی دریافت کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با توجه به وضعیت ضعیف برج تاریک در باکس‌آفیس، احتمال ساخت دنباله‌ی آن بسیار پایین است؛ اما اقتباسی تلویزیونی و در قالب سریال، که پیشنهادش قبل از اکران فیلم مطرح شد، هنوز هم شانس دارد تا حقیقی شود و داستان فانتزی و ترسناک برج تاریک را روایت کند.

کمپانی آمازون اعلام کرد که در بهمن سال گذشته در حال توسعه ساخت برج تاریک بوده‌اند. هنوز معلوم نیست که این سریال یک داستان جدید را تعریف می‌کند یا در همان دنیای فیلم قرار دارد؛ اگرچه استیون کینگ گفته بود که احتمال دارد شاهد یک بازسازی از داستان فیلم باشیم.

جنیفر سلکه (Jennifer Salke)، رییس آمازون استودیوز، در طی مصاحبه‌ای با «ددلاین» گفته در هفته‌های آینده فیلم‌نامه‌هایی که برای داستان برج تاریک آماده شده را بررسی خواهد کرد؛ و از آن‌ها هیچ‌کدام کنار گذاشته نشده‌اند و همچنان احتمال ساخت‌شان وجود دارد. اگر ساخت سریال تایید شود، به نظر می‌رسد که سریال داستانی تازه به نمایش بگذارد و هیچ ارتباطی با فیلم نداشته باشد. البته با توجه به هنرنمایی خوب ادریس البا در نقش اصلی، کمی جای تاسف دارد که دیگر او را در این نقش نبینیم. او همچنین گفته بوده که هیچ اطلاعاتی درباره سریال ندارد و همچنان امیدوار است تا دنباله‌ای برای فیلم ساخته شود. باید منتظر باشیم و ببینیم که آمازون چه تصمیمی خواهد گرفت و چگونه دنیای برج تاریکِ استیون کینگ را در قاب سینما یا تلویزیون به تصویر می‌کشد.

سال ۲۰۱۷ از نظر اقتباس داستان‌های کینگ، سالی غنی به شمار می‌رود. علاوه بر برج تاریک فیلم‌هایی از جمله It «آن» و Gerald’s Game «بازی جرالد» هم اکران شدند که موفق نیز عمل کردند. کینگ گفته که یکی از اشکالات برج تاریک؛ درجه‌ی سنی پایین «+۱۳ سال» بوده و امیدوار است که این اتفاق برای سریال نیفتد و شاهد سریالی با درجه سنی «+۱۷ سال» باشیم.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.