گیشه سینمای ایران| ادامه روند کاهش مخاطب در هفته آخر ماه رمضان

14 June 2018 - 23:30

در آخرین هفته ماه رمضان فروش فیلم‌های روی پرده با افت بیشتری روبرو شد، به طوری که درآمد «تگزاس» پرفروش‌ترین فیلم هفته نسبت به دو هفته پیش که چندین روز آن تعطیل بود حدود ۲۰۰ میلیون تومان کاهش یافت.

تگزاس 

جدیدترین ساخته مسعود اطیابی که از بیست و نهم فروردین ماه در سینماهای کشور به روی پرده رفت، عنوان پرفروش‌‎ترین فیلم سینمای ایران را برای چندمین هفته متوالی به خود اختصاص داد. این فیلم در هفته گذشته ۴۹۱ میلیون تومان فروش کرد تا جمع درآمد آن از گیشه به رقم ۹ میلیارد و ۵۱۷ میلیون تومان برسد. در «تگزاس» حمید فرخ نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی نقش های اصلی را ایفا می‌کنند.

خجالت نکش 

اولین ساخته سینمایی رضا مقصودی با بازی احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، لیندا کیانی، شهره لرستانی، الناز حبیبی، علی صالحی و سام درخشانی بعد از شش هفته اکران دو میلیارد و ۶۱۶ میلیون تومان فروش کرده است. این کمدی در هفته گذشته نیز ۳۲۵ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

چهارراه استانبول

آخرین ساخته سینمایی مصطفی کیایی، بعد از شش هفته نمایش دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان فروش کرده است .این فیلم که برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، با در اختیار داشتن ۹۱ سالن سینمایی، توانست در هفت روز گذشته، ۲۲۶ میلیون تومان فروش کند و سومین فیلم پرفروش هفته لقب گیرد.

عصبانی نیستم 

فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» که پس از ۵ سال توقیف در سینماهای کشور به نمایش درآمد، با در اختیار داشتن ۷۱ سالن سینمایی، پس از شش هفته دو میلیارد و ۷۵۱ میلیون تومان فروش کرد. این فیلم در هفت روز گذشته ۱۵۳ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

خوک

پنجمین فیلم پرفروش هفته گذشته «خوک» مانی حقیقی است که برای اولین بار در جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمد. این فیلم که تنها ۳۹ سالن در اختیار دارد بعد از گذشت شش هفته اکران یک میلیارد ۲۳ میلیون تومان فروش کرده و در هفته گذشته نیز ۱۰۲ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

فیلشاه

این انیمیشن که ۹۱ سالن در اختیار دارد، در هفته گذشته ۷۹ تومان فروش کرد. «فیلشاه» تاکنون ۷ میلیارد و ۴۹۰ میلون تومان درآمد کسب کرده است.

لاتاری

سومین ساخته سینمایی محمد حسین مهدویان که نمایش خود را همچون سایر فیلم های اکران نوروز از ۲۳ اسفندماه سال گذشته آغاز کرد، تا کنون ۱۴ میلیارد و ۶۶۸ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته ۷۷ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

لونه زنبور

کمدی «لونه زنبور» ساخته برزو نیک نژاد با بازی پژمان جمشیدی، محسن کیایی، رعنا آزادی ور، بهاره کیان افشار، هومن برق نورد و فرید سجادی حسینی پس از سیزده هفته اکران ۹ میلیارد و ۴۴ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته ۶۸ میلیون تومان درآمد کسب کرد و در جدول فروش هفتگی رتبه نهم را به خود اختصاص داد.

مصادره

پرفروش ترین فیلم اکران نوروز تاکنون ۱۵ میلیارد و ۵۵۱ میلیون تومان درآمد کسب کرده است. این فیلم در هفته گذشته ۶۵ میلیون تومان درآمد کسب کرد و هشتمین فیلم پرفروش هفته شد. در «مصادره» رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، هادی کاظمی و مهران احمدی ایفای نقش می کنند.

ناخواسته

اولین فیلم سینمایی برزو نیک نژاد که در آن مهرداد صدیقیان، مهتاب کرامتی، الناز حبیبی، ستاره اسکندری و… ایفای نقش می‌کنند، از سه هفته پیش در سینماهای کشور به نمایش درآمد و تاکنون تنها توانست ۶۲ میلیون تومان فروش کند. این فیلم در هفته گذشته ۲۱ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

جشن دلتنگی

فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» ساخته پوریا آذربایجانی با بازی محسن کیایی، بهنام تشکر، پانته‌آ پناهی‌ها، بابک حمیدیان، مینا ساداتی، ساغر قناعت و… پس از گذشت شش هفته ۱۸۱ میلیون تومان فروش کرد و در هفت روز گذشته نیز ۲۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

آن سوی ابرها

آخرین ساخته سینمایی مجید مجیدی که در کشور هند جلوی دوربین رفته است، پس از گذشت شش هفته اکران، ۱۸۷ میلیون تومان فروش کرد و در هفت روز گذشته نیز ۱۷ میلیون تومان درآمد کسب کرد تا دوازدهمین فیلم جدول فروش هفتگی شود.

به وقت شام

فیلم جدید ابراهیم حاتمی کیا که برای اولین بار در جشنواره فجر سال گذشته به نمایش درآمد و سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را برای حاتمی کیا به ارمغان آورد، تا کنون ۱۳ میلیارد و ۲۶ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفت روز گذشته ۱۶ میلیون تومان در آمد کسب کرد و هشتمین فیلم پرفروش هفته شد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.