هم‌بازی شدن جکی چان و جان سینا

17 June 2018 - 10:00

«جکی چان» (Jackie Chan) و «جان سینا» (John Cena) قرار است در فیلم اکشن جدیدی به نام Project X «پروژه ایکس» هم‌بازی شوند. جان سینا نقش یک سرباز سابق آمریکایی را بازی می‌کند و جایگزین «سیلوستر استالونه» (Sylvester Stallone) شده که قبلا برای این نقش در نظر گرفته شده بود. در ادامه خبر همراه سینماگیمفا باشید.

شاید چندین سال قبل عجیب به نظر می‌رسید که یک کشتی‌گیر قهرمان «WWE» جایگزین بازیگر بزرگی مثل استالونه شود، اما امروزه جان سینا به یک ستاره تبدیل شده و فیلم‌سازان زیادی خواهان همکاری با او هستند. نه تنها جان سینا می‌تواند یک شخصیت قابل‌باور در فیلمی اکشن را تحویل مخاطب دهد، بلکه او در ژانر کمدی هم حرفی برای گفتن دارد. فیلم‌هایی از جمله Sisters «خواهران»، Trainwreck «فاجعه» و Blockers «بازدارندگان» ثابت کرده‌اند که جان سینا جدای از ظاهر خشن‌اش، جنبه‌ی طنز جالبی هم دارد.

پروژه ایکس، که قبلا «Ex-Baghdad» نام‌گذاری شده بود، توسط «اسکات وا» (Scott Waugh) کارگردانی خواهد شد  که فیلم Need for Speed «جنون سرعت» را در کارنامه دارد. جکی چان نقش یک پیمانکار خصوصی امنیتی را بازی می‌کند که باید کارگران چینیِ یک پالایشگاه در خاورمیانه را که مورد حمله قرار گرفته از آن‌جا خارج کند. زمانی که او متوجه می‌شود همه این اتفاقات برای سرقت میلیون‌ها دلار نفت است، با جان سینا هم‌تیمی می‌شود تا با تروریست‌ها مقابله کند.

در حالی که جکی چان یک ستاره اکشن در چند دهه اخیر بوده، جان سینا به سرعت به یک بازیگر پول‌ساز تبدیل شده است. در کنار فیلم کمدی بازدارندگان، جان سینا در فیلم‌ اسپین‌آف مجموعه‌ی تبدیل‌شوندگان یعنی Bumblebee «بامبلبی» هم که در سال میلادی جاری منتشر می‌شود حضور دارد. علاوه بر این، جان سینا در فیلم The Janson Directive بجای «دواین جانسون» (Dwayne Johnson) بازی می‌کند و قرار است نقش اصلی فیلم «Duke Nukem» را هم ایفا کند. با توجه به نزدیکی پایان کار جان سینا به عنوان یک کشتی‌گیر، حرفه‌ی او به عنوان یک بازیگر به خوبی شروع شده است.

با وجود اینکه استالونه هنوز دلیلی برای ترک فیلم پروژه ایکس نداده، جایگزین شدن جان سینا به جای او تصمیم درستی به نظر می‌رسد. خیلی‌ها منتظر دیدن فیلمی اکشن با همکاری استالونه و سینا هستند و باید دید که آیا این اتفاق در آینده رخ خواهد داد یا خیر. استالونه در حال حاضر روی فیلم‌هایی از جمله Creed II «کرید ۲»، Rambo V «رامبو ۵» و The Expendables 4 «بی‌مصرف‌ها ۴» کار می‌کند و همچنان با انرژی در دنیای سینما به کار خود ادامه می‌دهد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.