آیا Sicario 3 می‌تواند امیلی بلانت را به این مجموعه بازگرداند؟

18 June 2018 - 15:01

مجموعه فیلم‌های Sicario «سیکاریو» با انتشار قسمت دوم و نبود شخصیت اصلی زن داستان، در مسیری متفاوت قرار گرفته است. شخصیت «کیت ماکر» با بازی «امیلی بلانت» (Emily Blunt) در فیلم Sicario: Day of the Soldado «سیکاریو: روز سرباز» حضور نخواهد داشت، اما همچنان بازگشت او در قسمت‌های بعدی مورد بحث قرار دارد. با توجه به صحبت‌هایی که با تهیه‌کننده سیکاریو: روز سرباز یعنی «ترنت لاکینبل» (Trent Luckinbill) شده، به نظر می‌رسد که سازندگان فیلم درباره این موضوع و خط داستانی شخصیت کیت ماکر برای قسمت بعدی صحبت‌هایی داشته‌اند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

لاکینبل در جواب به این سوال که آیا امیلی بلانت برای قسمت سوم بازخواهد گشت یا خیر، گفته:

«معلومه. قطعا… به نظرم تیلور (نویسنده‌ی فیلم‌های سیکاریو) درباره این موضوعات برنامه‌هایی دارد؛ ما هم موافقیم و دوست داریم دوباره امیلی بلانت را بازگردانیم. ما هنوز فیلم‌نامه را ننوشته‌ایم، ولی این بازگشت منطقی به نظر می‌رسد. ما همه طرفدار فیلم هستیم و همه به این نتیجه رسیدیم که عالی خواهد بود اگر دوباره او را ببینیم؛ و در نتیجه صحبت‌های‌مان سر این موضوع را جدی‌تر کرده‌ایم.»

پس در حالی که «تیلور شریدان» (Taylor Sheridan) هنوز فیلم‌نامه سیکاریو ۳ را ننوشته، صحبت‌های آن‌ها تنها درباره طرح کلی داستان برای قسمت سوم بوده است. هیچ ضمانتی برای حضور صددرصد کیت ماکر و یا موافق بودن بلانت برای هنرنمایی دوباره‌اش وجود ندارد. اما به هر حال سازندگان این فیلم بازگشت ماکر را خیلی جدی می‌دانند.

دیدن دوباره‌ی کیت ماکر حرکتی منطقی برای داستان سیکارو به حساب می‌آید. قسمت اول از این شخصیت برای معرفی دنیای خود استفاده کرد و قسمت دوم هم با کنار گذاشتن او، بینش بیشتری برای شخصیت‌های «مت» (با بازی جاش برولین) و «الخاندرو» (با بازی بنیسیو دل ‌تورو) فراهم کرد. حال برای قسمت سوم خوب خواهد بود که ماکر بازگردد تا خراب‌کاری‌های قسمت دوم را جبران کرده و اوضاع را سروسامان بدهد.

در خلاصه داستان «روز سرباز» آمده: «پس از کشف اینکه کارتل‌های مواد مخدر مکزیکی، آدم‌کش‌های تروریست را سراسر مرز ایالات متحده قاچاق می‌کنند؛ سازمان سیا، «مت گرور» و «الخاندرو گیلیک» را برای رفع مشکل اعزام می‌کند. آن‌ها «ایزابلا ریز»، دختر رییس کارتل‌ها را می‌دزدند؛ اما پس اتفاقاتی که رخ می‌دهد و مسیر ماموریت‌شان عوض می‌شود، گرور به گلیک دستور می‌دهد تا آن دختر را بکشد. گلیک مخالفت کرده و تصمیم دارد تا از ایزابلا محافظت کند، در نتیجه گرور یک تیم جدید برای کشتن هر دوی آن‌ها تشکیل می‌دهد و این دو همکار در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

امیلی بلانت در سال ۲۰۱۸ با فیلم Mary Poppins Returns «بازگشت مری پاپینز» دوباره بازمی‌گردد و همچنین قرار است در قسمت دوم Edge of Tomorrow «لبه فردا» هم حضور داشته باشد. اگر شرایط خوب پیش برود، می‌توانیم او را برای باری دیگر در فیلم اکشن و جنایی سیکاریو ببینیم.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.