جف گولدبلوم آماده بازی در دنباله The Fly با کارگردانی دیوید کروننبرگ است

18 June 2018 - 16:05

طرفداران فیلم The Fly ساخته دیوید کروننبرگ (David Cronenberg) در سال ۱۹۸۶، امروز برای هیجان‌زده شدن دلیل محکمی دارند. جف گولدبلوم (Jeff Goldblum) اعلام کرده که می‌خواهد بخشی از دنباله دیگر فیلم باشد. دنباله این فیلم سال ۱۹۸۹ اکران شد اما جف گولدبلوم و دیوید کروننبرگ هیچ یک در آن حضور نداشتند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم The Fly تابستان ۱۹۸۶ اکران شد و نمرات مثبتی دریافت کرد.‌ این فیلم درباره زندگی سیث براندل است که دانشمندی است که telepod را اختراع کرد که می‌تواند موجودات زنده را teleport کند و بافت موجودات ریز را از بین ببرد. براندل تصمیم می‌گیرد آزمایشات خود را یک گام فراتر برده و خود را تلپورت کند اما همه چیز طبق برنامه‌اش پیش نمی‌رود. یک مگس بطور اتفاقی با او تلپورت می‌شود و باعث می‌گردد او به قدرت پرواز دست یابد. این داستان اورجینال برای یک ابر قهرمان به نظر می‌رسد اما همه چیز سریعا اشتباه می‌شود در حالی که بدن او شروع به تغییر یافتن می‌کند و از بین می‌رود، او یک مگس-انسان می‌شود و می‌میرد.

جف گولدبلوم در مصاحبه‌ای با Bloody Disgusting، توضیح داد که دوست دارد در دنباله The Fly حضور داشته باشد اگرچه شخصیت او در پایان فیلم اول به سرنوشت غم‌انگیزی دچار شد. گولدبلوم می‌گوید شاید در نقش نوه سیث براندل ظاهر شود یا نقش برادر او را بازی کند. برادری که به همین طریق از بین می‌رود. او گفته دوست دارد با دیوید کروننبرگ همکاری داشته باشد و از حضور در دنباله‌ای که او می‌سازد، لذت می‌برد.

زمانی بود که کروننبرگ قصد کارگردانی و نویسندگی ریبوت Fly را داشت اما برنامه‌اش را تغییر داد. سپس در سال ۲۰۱۲ اعلام کرد این فیلم بخاطر مشکلات بودجه‌ای هرگز ساخته نشد. دنباله Fly به کارگردانی کروننبرگ هیچوقت ساخته نشد و این جای تاسف دارد چون او کارگردان بسیار باهوشی است که می‌دانست چطور این دنباله را به خوبی بسازد. در حال حاضر کمپانی فاکس قرن ۲۰ به دنبال بازسازی این فیلم است هرچند ممکن است گولدبلوم در نقش سیث براندل باز نگردد چون کروننبرگ کارگردان این فیلم نخواهد بود. باید منتظر ماند و دید این دنباله بدون حضور این دو، چگونه خواهد بود‌.

جف گولدبلوم مشغول بازی در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom بوده که هفته آینده اکران می‌شود و از آنجایی که شخصیت‌اش، گرندمستر (استاد بزرگ)، در پایان فیلم جنگ ابدیت زنده ماند، به دنیای سینمایی مارول باز می‌گردد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.