تولید «بامداد خمار» منتفی شد، حسن فتحی «کنتس سلما» را می‌سازد

17 June 2018 - 18:30

اواخر پخش فصل اول سریال «شهرزاد» بود که اعلام شد زنده یاد علی معلم و حسن فتحی قرار است فیلم «کنتس سلما» را جلوی دوربین ببرند. علی معلم و حسن فتحی سال‌ها پیش در فیلم «ازدواج به سبک ایرانی» با یکدیگر همکاری کرده بودند. با پایان یافتن سریال «شهرزاد» یکی از خبرگزاری‌ها مدعی شد که حسن فتحی می‌خواهد اقتباسی از رمان «بامداد خمار» را جلوی دوربین ببرد. اما حسن فتحی در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد که از ساخت «بامداد خمار» منصرف شده و می‌خواهد فیلم سینمایی «کنتس سلما» را بسازد.

در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر ساخت سریال «بامداد خمار» توسط حسن فتحی در برخی رسانه‌ها منتشر شد. حسن فتحی با نادرست خواندن خبر ساخت سریال «بامداد خمار» توسط او به ایسنا گفت: «این پیشنهاد را بررسی کردم و در نهایت تصمیم گرفتم از ساخت این سریال انصراف دهم.»

فتحی که به تازگی ساخت سریال «شهرزاد» را در سه فصل در شبکه نمایش خانگی به اتمام رسانده است، درباره پروژه‌ای که قصد ساخت آن را دارد، توضیح داد: «در حال حاضر اولویت من ساخت فیلمی سینمایی بر اساس رمانی به نام «کنتس سلما» است که توسط خانم فریده گلبو نوشته شده است.»

کارگردان سریال «شهرزاد» اعلام کرد که هم اینک با نغمه ثمینی مشغول کار بر روی فیلمنامه «کنتس سلما» هستند و به محض آماده شدن فیلمنامه، کار را شروع خواهد کرد.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.