اپرا وینفری وارد همکاری چند ساله با شرکت اپل شد

18 June 2018 - 18:54

شرکت اپل خبر از همکاری منحصر به فرد و غیر انحصاری خود با اُپرا وینفری (Oprah Winfrey) داده است. وینفری تهیه‌کننده، بازیگر، مجری تلویزیونی، خیّر و عضو هئیت مدیره OWN است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

وینفری و شرکت اپل برنامه‌های اورجینالی دارند که توانایی او برای ارتباط با مخاطبین سراسر دنیا را غیر قابل مقایسه می‌کند. پروژه‌های وینفری بعنوان بخشی از برنامه محتوای اورجینال اپل منتشر خواهند شد.

سایت خبری هالیوود ریپورتر تایید کرده که قرارداد جدید با اپل شامل محتوای فیلم، تلویزیون، اپلیکیشن، کتاب و دیگر رسانه‌ها است که اپل می‌تواند توزیع آن را برعهده گیرد. دیگر غول‌های تکنولوژی از جمله نتفلیکس و آمازون برای این قرارداد به رقابت با هم پرداختند و گفته شد اپل به شدت به دنبال وینفری بود تا همکاری چند ساله‌ای با او رقم زند.

وینفری رئیس و عضو هئیت مدیره شبکه کابلی OWN است و حالا با این قرارداد تا سال ۲۰۲۵ خواهد بود. بخشی از قرارداد او با OWN این امکان را به وینفری می‌دهد تا در نقش‌های کارهای احتمالی اپل بازی کند.

این همکاری جدید در مقابل قرارداد نویسندگان و تهیه‌کنندگانی مانند شوندا ریمز (Shonda Rhimes) و رایان مورفی (Ryan Murphy) با نتفلیکس است. اپل و آمازون به دنبال استعدادهای برتر با پیشنهاد قراردادهای خاص هستند. اخیرا، آمازون خبر همکاری تلویزیونی و فیلمی با نیکول کیدمن را اعلام کرد.

دیگر پروژه‌های وینفری شامل پادکست او از مجموعه برنده امی، Super Soul Sunday در پادکست اپل و تهیه‌کنندگی Queen Sugar و Greenleaf است. او فیلم‌های برنده اسکار مانند Selma را تهیه کرده که در آن بازی کرده بود.‌ دیگر اعتبار تلویزیونی او مربوط به The Immortal Life of Henrietta Lacks شبکه HBO و Master Class اُپرا است و او مجری برنامه مشهور اپرا وینفری نیز است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.