اولین تصویر از نیکول کیدمن در فیلم آکوامن منتشر شد

18 June 2018 - 19:15

نیکول کیدمن امسال برای اولین بار بعد از فیلم Batman Forever به دنیای ابر قهرمانی باز می‌گردد. او در فیلم Aquaman ساخته جیمز وان، نقش ملکه دریاها، مادر آرتور کاری، را بازی می‌کند. اما سوال پیش آمده در اینجا ظاهر کیدمن در این فیلم دی سی است. او چه شکلی است؟ آیا دُم خواهد داشت؟ بال چطور؟ آیا پوشیده از تور و دستبندهای چرمی مثل پسرش است؟ سرانجام به تمامی این سوالات پاسخ داده شده است. برای خواندن جزئیات بیشتر در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

جلد جدید مجله Entertainment Weekly فقط به ابر قهرمان اقیانوس، جیسون موموا، اختصاص داده شده است.‌ با اینکه جلد اصلی این طور به نظر می‌رسد که او را زیر دوش حمام گیر انداخته‌ایم، جلد پشت مجله لباس نیکول کیدمن را به همراه اولین تصویر از امبر هرد (Amber Heard) نشان می‌دهد.‌

خدا را شکر کیدمن در این فیلم دُم ندارد.‌ او نقش ملکه آتلانا، مادر کاری، را بازی می‌کند. او در کامیکس، شاهزاده آتلانتیس است که فرار می‌کند و با پدر آکوامن آشنا می‌شود و  با تام کاری ازدواج می‌کند. با اینکه هرد اولین بار در لیگ‌عدالت در نقش مِرا دیده شد، برای اولین فیلم مستقل، ظاهرش بهتر شده است. او بجای زره و کلاه، لباس سبز آبی فلس‌داری می‌پوشد.

وان به EW گفته که دنیای زیر آب فیلمش با دیگر فیلم‌های دی سی متفاوت است. ظاهرا این فیلم شخصیت‌هایی را نشان می‌دهد که “سوار بر کوسه‌های سفید، هشت‌پاهای بزرگ‌ می‌شوند و اقلیم زیر آب متفاوت، آدمخوارها و حتی اژدهاهای دریا را به تصویر می‌کشد.” اگر نیکول کیدمن را سوار بر هشت‌پا بزرگی با لباس صدفی‌اش ببینیم، شاید جنایات او در دنیای دی سی را ببخشیم، چون این ارزشش را دارد.

منبع: ScreenCrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.