شایعه بازگشت بیلی دی ویلیامز در نقش لاندو کالریسیان در اپیزود نهم جنگ ستارگان

18 June 2018 - 22:00

شایعه شده است که بیلی دی ویلیامز (Billy Dee Williams) قرار است در نقش کاراکتر لاندو کالریسیان (Lando Calrissian) در شماره بعدی فرانچایز Star Wars (جنگ ستارگان) یعنی Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) حضور یابد. کاراکتری که به جز سه‌گانه اصلی این فرانچایز، در فیلم‌های دیگر آن حضور نداشته است. حتی نام شخصیت لاندو برای حضور در فیلم‌های Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) و Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) مطرح نشد (به‌واقع هم جایی برای او در این فیلم‌ها وجود نداشت) اما همچنان این سوال که او در آن زمان کجا بود، باقی است. مطمئنا شخصیت لاندو در دنیای جنگ ستارگان، شخصیت قابل‌توجهی است که می‌تواند حضور پر رنگ‌تری در فیلم‌های این فرانچایز داشته باشد. با سینماگیمفا همراه باشید.

برای کسانی که امیدوار بودند ویلیامز به حماسه اسکای‌واکر برگردد، امید زمانی پیدا شد که این بازیگر ۸۱ ساله اعلام کرد که درگیر رژیم غذایی سختی برای روی فرم آمدن است. مسلما ویلیامز در این سن فقط باید به فکر مراقبت از خود باشد اما با شروع تولید پروژه Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) در ماه ژوئیه، عده‌ای این مراقبت‌ها را نشانه‌ای بر بازگشت وی به فرانچایز استنباط می‌کنند. آن‌ طور که معلوم است نیز قضیه می‌تواند دقیقا همین باشد!

طبق گزارش سایت Fantha Tracks، ویلیامز واقعا در قسمت آخر سه‌گانه دنباله حضور خواهد داشت. با این حال، انتظار می‌رود که در اعلامیه‌ای رسمی این خبر تایید شود؛ چرا که فیلمبرداری این فیلم به کارگردانی جی. جی. آبرامز (J.J. Abrams) در آینده‌ای نه چندان دور کلید خواهد خورد.

اگر این اتفاق بیفتد، جالب خواهد ببینیم که چگونه لاندو به داستان اضافه خواهد شد. در فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) اشاره شد که ایستادگی گروه مقاومت در لبه بیرونی است؛ قسمتی از کهکشان که شخصیت رذل کالریسیان مکررا به آنجا رفت‌و‌آمد می‌کرد. با توجه به رابطه لاندو با لیا، به نظر می‌رسد که او یکی از کسانی باشد که در پایان اپیزود هشتم از آن‌ها به عنوان کسانی یاد شد که قرار است به گروه مقاومت برای افزایش توانشان پس از شکست‌های سنگین، یاری برسانند. صرف نظر از اینکه بازگشت لاندو به چه صورت خواهد بود، این برگشت رخداد هیجان‌انگیزی برای طرفداران خواهد بود. با توجه به اینکه طرفداران از حضور لاندو در فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) با بازی دونالد گلاور (Donald Glover) استقبال کردند، لذت بردن از نسخه ویلیامز این کاراکتر قبل از پایان فرانچایز نیز رویداد مبارکی خواهد بود.

آوردن ویلیامز به ترکیب بازیگران اپیزود نهم فرانچایز Star Wars (جنگ ستارگان)، شخصیتی میراثی از کاراکتر مکمل لاندو کالریسیان بر جای خواهد گذاشت. همچنین مارک همیل (Mark Hamill) نیز تنها شخص از سه فرد بزرگی است که می‌توانند در این فیلم حضور یابند. در ابتدا طرح این بود که لیا جلودار گروه باشد اما شاید لاندو بتواند به عنوان یک متخصص باتجربه، این وظیفه را برای هدایت گروه مقاومت به سوی پیروزی، عهده‌دار شود.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.