قهرمانی اوروگوئه در جام‌ جهانی و قسمت دوم Evil Dead

19 June 2018 - 16:00

«فده آلوارس» (Fede Alvarez)، فیلم‌ساز اوروگوئه‌ای، در توئیتر اعلام کرده اگر تیم ملی‌اش قهرمان جام جهانی شود، قسمت دوم Evil Dead «مردگان پلید» را خواهد ساخت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با آغاز جام جهانی ۲۰۱۸، فردی در توئیتر از آلوارس پرسیده آیا در صورت قهرمانی اوروگوئه، «مردگان پلید ۲» را خواهد ساخت یا خیر؛ این کارگردان فیلم‌های ترسناک هم موافقت کرده و با این کار هواداران را بیشتر مشتاق برد اوروگوئه ساخته است.

فیلم مردگان پلید که اولین کارگردانی آلوارس بود، چهارمین قسمت و یک بازسازی پس از فیلم‌های Evil Dead «مردگان پلید»، Evil Dead II «مردگان پلید ۲» و Army of Darkness «ارتش تاریکی» ساخته‌ی «سم ریمی» (Sam Raimi) به شمار می‌رود که به ترتیب در سال‌های ۱۹۸۱، ۱۹۸۷ و ۱۹۹۲ اکران شدند. «مردگان پلید» که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، خط داستانی شبیه به نسخه‌های اوریجینال این فیلم‌ها را دارد؛ اما این بار به جای شخصیت «اش ویلیامز»، شاهد شخصیت جدیدی به نام «میا الن»، که معتاد هروئین و در حال ترک آن است، به عنوان نقش اصلی هستیم.

آلوارس در چند سال گذشته به کار خود ادامه داده و در سال ۲۰۱۶ با فیلم ترسناک Don’t Breathe «نفس نکش» دوباره بر سر زبان‌ها آمد و اکنون هم قرار است با فیلم The Girl in the Spider’s Web «دختری در تار عنکبوت»، بر اساس رمانی با همین نام نوشته‌ی «دیوید لاگرکرانتس» (David Lagercrantz)، بازگردد. این فیلم یک بازسازی از مجموعه فیلم‌های Millennium «هزاره»، که با فیلم The Girl with the Dragon Tattoo «دختری با خالکوبی اژدها» ساخت «دیوید فینچر» (David Fincher) در سال ۲۰۱۱ کار خود را آغاز کرد، محسوب می‌شود.

با این احتمال که آلوارس و استودیوی ساخت فیلم تصمیم به ادامه‌ی مردگان پلید داشته باشند (چه اوروگوئه قهرمان شود یا نه)، مطمئنا نباید انتظار بازگشت «بروس کمپبل» (Bruce Campbell) را برای نقش «اش ویلیامز»، با توجه به اینکه بعد از کنسل شدن سریال Ash vs. Evil Dead «اش علیه مردگان پلید»، اعلام کرد دیگر این نقش را بازی نخواهد کرد، داشته باشیم.

داستان و شخصیت‌هایی که آلوارس در مردگان پلیدِ نسخه‌ی خود معرفی کرد، دارای پتانسیل بالایی برای ادامه داستان هستند و می‌توانند همچنان داستان‌هایی از این مجموعه، بدون نیاز به بازسازی مردگان پلید ۲ ساخت سم ریمی، روایت کنند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.