لطف بزرگی که رایان رینولدز به نویسندگان Deadpool کرد

31 August 2016 - 16:00

کاهش بودجه‌ای که از جانب کمپانی ۲۰th Century Fox برای فیلم  Deadpool «ددپول» انجام شد؛ سر و صدا زیادی به پا کرد. نه تنها که فیلم ددپول نسبت به دیگر فیلم‌های ابرقهرمانی رقیب خود بودجه‌ی خیلی کمی داشت؛ بلکه خیلی از سکانس‌های فیلم نیز به دلیل کمبود بودجه حذف شدند. به تازگی معلوم شد که به دلیل کمبود بودجه نویسندگان فیلم، پاول ورنیک (Paul Wernick) و رت ریس (Rhett Reese)، نمی‌توانستند در زمان فیلمبرداری در کنار تیم حضور داشته باشند، ولی رایان رینولدز (Ryan Reynolds) تصمیم گرفت که خود هزینه‌های آن‌ها متقبل شود تا آن ها در کنار تیم باقی بمانند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

پاول ورنیک و رت ریس به این موضوع در آخرین اپیزود برنامه‌ی Geeking Out شبکه‌ی AMC اشاره کردند. رایان رینولدز ارزش حضور داشتن نویسندگان در کنار تیم را می‌دانست و این تصمیم را برای این گرفت تا در زمان بروز مشکلی برای بازیگران، این دو بتوانند کمک کنند تا فیلم به خوبی ساخته شود.

ما در تمام روزهای فیلمبرداری در صحنه حضور داشتیم. در واقع رایان می‌خواست که ما آنجا باشیم. ما دو نفر در کنار کارگردان و رایان برای ۶ سال بر روی فیلم کار کرده بودیم، ولی کمپانی فاکس حاضر به پرداخت هزینه‌ی لازم برای حضور ما در صحنه نبود و رایان با پول خودش هزینه‌ی ما را متقبل شد.

این اولین باری نیست که کسی از سخاوت رایان رینولدز بر روی پروژه ددپول صحبت می‌کند. رایان ده هزار دلار از جیب خودش خرج کرد تا عکس بی آرتور (Bea Arthur) از سریال Golden Girls «دختران طلایی» در فیلم استفاده شود. بی آرتور شخصیتی است که وید ویلسون (Wade Wilson) به او علاقه‌ی زیادی دارد. تصویر بی آرتور را می‌توانید بر روی پیراهن وید ویلسون در عکس زیر مشاهده کنید.

۹۸da87aae9af2eca933a765086100f2f307d89f5

البته بخش‌هایی از فیلم نیز جود داشت که رایان رینولدز نتوانست با هزینه‌ی شخصی خود نجات دهد. شخصیت پچ (Patch) که در کتاب‌های مصور وظیفه انجام امور مربوط به ماموریت‌های ددپول را بر عهده داشت نیز به تی‌جی. میلر (T.J. Miller) سپرده شد تا کارکتر و سکانس‌ کمتری برای فیلمبرداری وجود داشته باشد.

بزرگترین تغییر در فیلم زمانی رخ داد که درست قبل از شروع رسمی فیلمبرداری کمپانی فاکس هفت میلیون دلار از بودجه کم کرد که به از دست دادن نه صفحه از نمایش‌نامه ختم شد. یکی از صحنه های حذف شده مربوط به تعقیب و گریز ددپول و آژاکس (ajax) بر روی موتورسیکلت در بزرگ راه بود و دیگری به یک درگیری بزرگ مسلحانه در آخر فیلم مربوط می‌شد. به همین دلیل ددپول فراموش می‌کند تا سلاح های خود را از تاکسی به همراه بیاورد.

خوشبختانه تیم فیلمبرداری به جای ناراحت و خشمگین شدن از کاهش بودجه و مسائل مربوط به آن، در مدت زمان کوتاه تغییرات لازم را برای بهبود وضعیت انجام دادند و اولین شخصی که در راه به تیم کمک زیادی کرد رایان رینولدز  بود که اجازه نداد دخالت های بی‌مورد استدیو بیش از حد بر فیلم تاثیر منفی بگزارد. با توجه به فروش جهانی بالغ بر ۷۸۲ میلیون دلاری فیلم اول ددپول، استدیو باید بودجه‌ی کافی را در اختیار تیم برای ساخت ددپول ۲  قرار دهد.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.