فیلم مستقل جوکر خواهان حضور رابرت دنیرو در نقش مکمل است

20 June 2018 - 15:47

در حالی که توصیفات جدید شخصیت‌های فیلم مستقل Joker اعلام شده‌اند، گویا رابرت دنیرو (Robert De Niro) در این فیلم نقشی خواهد داشت. برخلاف واکنش‌های متفاوتی که به جوکر با بازی جرد لتو (Jared Leto) در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) صورت گرفت، وقتی اعلام گردید دی سی در حال کار روی فیلم مستقلی برای پرنس دلقک جنایت است که به داستان ریشه‌های شخصیت او می‌پردازد، همه تعجب کردند. تعجب‌انگیزتر این بود که اعلام شد تاد فیلیپس (Todd Phillips) از فرنچایز Hangover این فیلم را نوشته و کارگردانی می‌کند، در حالی که قرار بود مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) این کمیک را بررسی کرده و تولید کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق چند گزارشی که منتشر شده فیلم مستقل جوکر امسال پاییز فیلم‌برداری می‌شود. در خبرهای آغازین این را خواهیم شنید که واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) نقش اصلی فیلم است و به تولید سوررئال اضافه می‌شود. با وجود برنامه شلوغ دی سی، این خبر که این پروژه در حال پیشرفت است، جالب است. و حالا خبر جالب دیگری اعلام گردیده است.

سایت خبری Hashtag Show گزارش داده که رابرت دنیرو برای نقش مکمل در فیلم ریشه جوکر در نظر گرفته شده است.‌ منابع خبری توانسته‌اند به توصیف چند شخصیت دست یابند که نشان می‌دهند چند بازیگر جدید برای فیلم خلق شده‌اند. دنیرو برای بازی در نقش موری فرانکلین در نظر گرفته شده و تنها اطلاعات موجود این است که این نقش یک مرد (۶۵-۷۵ ساله) قفقازی است. هنوز اعلام نشده دنیرو به بازی در این نقش علاقه‌ای دارد یا خیر اما حضور فینیکس و مشارکت اسکورسیزی قطعا همه چیز را جذاب می‌کند. می‌توانید توصیفات بقیه شخصیت‌ها را در قسمت زیر بخوانید:

پنی: بازیگر زن مکمل (۶۰-۷۴ ساله)، قفقازی، از طبقه پایین، در دوران جوانی بسیار جذاب بوده و هنوز خود را جذاب می‌داند. اما اخیرا سلامتی‌اش به خطر افتاده و تقریبا در آپارتمان‌اش در Lower East Side که با پسر بزرگش زندگی می‌کند، روی تخت افتاده است. او از دست کارفرما سابقش ناراحت است و باورش نمی‌شود زندگی‌اش اینگونه باشد و قرار باشد همه چیز اینگونه به پایان برسد.

صوفی دوماند: زن نقش مکمل (۲۷-۳۴ ساله)، برای بازی یک آفریقایی آمریکایی یا لاتین. زیبا نیست و به خود سخت می‌گیرد، مادر مجردی است که در Lower East Side زندگی می‌کند و تمام تلاشش را می‌کند تا از پس مخارج زندگی بر آید. او می‌فهمد چطور سیستم علیه او و مردم جامعه است و چقدر برای آن‌ها نابرابر است. او سعی دارد کمی استراحت کند.

رندال: نقش مرد مکمل (۴۰-۵۹ ساله)، قفقازی. او فکر می‌کند عاقل‌ترین و مطلع‌ترین فرد در هر زمینه‌ای است و سعی دارد خود را بصورت یک موعظ به همه معرفی کند اما بیشتر به خودش اهمیت میدهد.

گری: مرد نقش مکمل (۳۰-۴۹ ساله)، از هر قومی برای بازی در نقش یک کوتوله. بهترین دوست رندال است، خوش اخلاق بوده و با همکارانش رفیق است، یکی از افراد نجیب در کل فیلم است.

هویت وان: مرد نقش مکمل (۵۰-۶۹ ساله)، از هر قومی. مدیر مدرسه قدیمی کارمندان هتل.‌ او به هیچ چیز خیلی اهمیت نمی‌دهد.

کارآگاه گاریتی: نقش مرد مکمل (۵۰-۵۹ ساله)، از هر قومی. کارآگاه پلیس در شهر، پلیسی که بخاطر سال‌ها خدمت از کار افتاده است. او به جنبه‌های سیاسی یا اجتماعی پرونده‌هایش خیلی اهمیت نمی‌دهد.

کارآگاه بورک: مرد نقش مکمل (۳۰-۳۹ ساله)، از هر قومی. کارآگاه پلیس و همکار گریتی، او یک بیشعور است که جنبه قدرت ندارد. پلیس بودن به او هویت می‌بخشد.

این امکان وجود دارد که اسامی بکار رفته، شخصیت واقعی آن‌ها را مبهم سازد، که این عمل رایجی در فیلم‌های ابر قهرمانی است. اما به THS گفته شده که فیلم جدید فقط خارج از دنیای دی سی نیست و لزوما مربوط به کمیک نیز نمی‌باشد. جوکر ریشه مرموز و متغیری دارد و لذا فضای کافی برای خلق مجدد او وجود دارد.‌ به نظر می‌رسد دی سی و برادران وارنر تلاش می‌کنند داستان کمتر هیجانی خلق کنند به این معنی که شخصیت‌های کمیک ترکیب نشوند.

شنیده‌ایم که برچسب جدیدی به نام DC Dark یا DC Black برای ریشه شخصیت جوکر بکار می‌رود که می‌تواند خط پیشنهادی پروژه‌های جدید باشد. البته نام‌ها حاکی از این هستند که Justice League Dark می‌تواند بخشی از این دنیا باشد و همانطور که گفته شد جدا از دنیای دی سی است. خط فیلم‌ها نیز همگی مستقل بوده و از چالشی که اشاره بر دنیای دی سی دارد، دوری کرده است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.