تصویر جدید لیندا همیلتون حاکی از آغاز فیلمبرداری نابودگر است

20 June 2018 - 23:56

تصاویر جدید لیندا همیلتون (Linda Hamilton) از لوکیشن فیلم‌برداری فیلم جدید Terminator (نابودگر) در مادرید، اسپانیا، ورژن جنگجوی ورزیده، سارا کانر، را نشان می‌دهند. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تصاویر را در ادامه‌ی خبر مشاهده کنید.

مکنزی داویس (Mackenzie Davis) نقش اصلی فیلم را در کنار آرنولد شوارتزینگر و لیندا همیلتون بازی می‌کند. دنباله این فیلم، ناتالی ریز (Natalia Reyes) و دیگو بونتا (Diego Boneta) و همچنین گابریل لونا (Gabriel Luna) در نقش نابودگر جدید را در اختیار دارد.

فیلم جدید نابودگر آغازی بر سه‌گانه جدیدی خواهد بود و دنباله مستقیمی بر Terminatoe 2: Judgment Day است و فیلم‌های Terminator 3: Rise of the Machines, Terminator: Salvation و Terminator Genisys در نظر گرفته نشده‌اند. علاوه بر شوارتزینگر، همیلتون در نقش جنگجو ورزیده‌ای به نام سارا کانر به این فرنچایز باز می‌گردد.

جیمز کامرون حقوق نابودگر در سال ۲۰۱۹ را در اختیار دارد و سری فیلم‌های جدید آن را با دیوید الیسون (David Ellison) از Skydance می‌سازد. این فیلم‌ساز حقوق این فیلم را به قیمت یک دلار به گیل آن هرد (Gale Anne Hurd) فروخت و قرار شد خودش آن را با بازی شوارتزینگر کارگردانی کند. اولین فیلم فروش جهانی ۷۸.۴ میلیون دلار داشت و دنباله مورد تمجید کامرون، Terminator 2: Judgment Day، بعد از آن ساخته شد که به فروش جهانی ۵۱۹.۸ میلیون دلار دست یافت.

بیلی ری (Billy Ray) نسخه اولیه فیلم را نوشت که مورد قبول کامرون، میلر و الیسون قرار گرفت. پارامونت پیکچرز این فیلم را ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (اول آذر ۹۸) اکران می‌کند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.