بازگشت شخصیت «شین» به سریال The Walking Dead

21 June 2018 - 15:00

بعد از دیده شدن «جان برنثال» (Jon Bernthal)، بازیگر نقش «شین»، با دیگر بازیگران سریال از جمله «اندرو لینکلن» (Andrew Lincoln)، خبرگزاری «TVLine» تایید کرد که این بازیگر برای ایفای دوباره‌ی نقش‌اش در فصل بعدی The Walking Dead «مردگان متحرک» بازخواهد گشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با توجه به گزارشات، برنثال حداقل برای یک قسمت بازخواهد گشت و با در نظر گرفتن اتفاقاتی که در فصل‌های قبل افتاده؛ حضور او یا به عنوان یک خاطره‌ای از گذشته، یا توهمی از شخصیت‌اش در ذهن دیگر شخصیت‌ها خواهد بود.

جان برنثال در این چند سال، دوران پرکاری را پشت سر گذاشته و جدا از سریال‌های The Punisher «پانیشر» و Daredevil «بی‌باک»، در فیلم‌های از جمله Baby Driver «بیبی راننده»، Wind River «رودخانه ویند» و Shot Caller «سرکرده» هم حضور داشته است. او به تازگی بازی در فیلم Widows «بیوه‌ها» به کارگردانی «استیو مک‌کوئین» (Steve McQueen) را به پایان رسانده که در آبان‌ ماه امسال اکران می‌شود، و همچنین در «Viena and the Fantomes» هم هنرنمایی کرده است.

سریال مردگان متحرک بر اساس مجموعه کمیک‌هایی با همین نام به قلم «رابرت کرکمن» (Robert Kirkman) است که توسط شرکت کمیک «Image Comics» چاپ شده‌اند. داستان در یک دنیای آخرالزمانی و زامبی‌محور روایت می‌شود و درباره یک گروه به رهبری افسر پلیسی به نام «ریک گرایمز» است که برای نجات جان‌شان در تلاش هستند. تا به حال ۸ فصل و ۱۱۵ قسمت از این سریال پخش شده که طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کرده‌ است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.