تماشا کنید: Gotham در فصل سوم دیوانه‌وار تر از همیشه

1 September 2016 - 11:00

با ورود شخصت مد هتر (Mad Hatter) به سریال Gotham در فصل سوم، همه چیز بوی داستان آلیس در سرزمین عجایب می‌گیرد. شخصیت‌های شرور جدید وارد می‌شوند و شهر از هر زمان دیگری در این سریال دیوانه‌وار تر می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

در تریلر و پوستر جدیدی که از فصل سوم سریال Gotham منتشر شده است، کاملا می‌توانیم درک کنیم که شهر گاتهام به یک «شهر دیوانه» تبدیل می‌شود. همان طور که اشاره شد علاوه بر تریلر، یک پوستر جدید نیز به گزارش Hollywood Reporter منتشر شده است که اشاره می‌کند جیم گوردون باید در فصل سوم در برابر شهر دیوانه مقابله کند. در زیر می‌توانید این پوستر و توییت را مشاهده کنید:

CrHvSzrWIAAGzU_

جیم گوردون آماده می‌شود تا با شهر دیوانه مبارزه کند.

— Hollywood Reporter (@THR) August 30, 2016

در فصل سوم Gotham شخصیت‌های جدید وارد داستان می‌شوند که شامل Mad Hatter (با بازی Benedict Samuel)، برادران دو قلو، دادگاه جغدها، پویزن آیوی بالغ (با بازی Maggie Geha)، ویکی ویل (با بازی Jamie Chung)، فیش مونی، بقیه هیولاها و احتمالا سالامون گراندی (Solomon Grundy) می‌شوند. در هفته‌های آتی از فصل سوم Gotham اطلاعات بیشتری به دست خواهیم آورد. از شما دعوت می‌کنم که تریلر جدید فصل سوم را در زیر مشاهده کنید:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.