جورج کلونی در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم Echo است

21 June 2018 - 21:02

طبق گزارشات بعمل آمده، جورج کلونی (George Clooney) در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم مهیج و علمی-تخیلی، Echo، است.‌ فیلم‌نامه این کار را کریستوفر مک‌براید (Christopher McBride) نوشته که سال ۲۰۱۳ قرار بود کمپانی فاکس قرن بیست آن را با شان لوی (Shawn Levy) و کمپانی‌اش، ۲۱ Laps، بسازد. با اینکه این پروژه در همان اوایل کار رها شد، مشخص گردید که داستان فیلم Echo، زندگی متخصص هواپیما CIA را نشان می‌دهد که به عقلانیت خود شک می‌کند و فکر می‌کند قربانی توطئه‌ای شده که همسرش را عوض کرده‌اند. گزارشات اولیه حاکی از این بودند که مک‌براید خودش این فیلم را کارگردانی می‌کند اما حالا مشخص شده که کارگردان دیگری پشت دوربین قرار می‌گیرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کلونی در فیلم‌هایی همچون Three Kings, Ocean’s Eleven و Syriana و سریال تلویزیونی ER حضور داشته است. با این حال کلونی در کارگردانی نیز شهرت داشته و سال ۲۰۰۲ فیلم Confessions of a Dangerous را ساخت. در سال‌های اخیر، کلونی در امر کارگردانی چهره برجسته‌ای شد و The Monuments Men را در سال ۲۰۱۴ و Suburbicon را در سال ۲۰۱۷ ساخت. این بازیگر دو قسمت از سریال جدید Catch-22 را نیز کارگردانی کرده است.

حالا خبر رسیده که فیلم بعدی کلونی در قلمرو علم و تخیل، Echo خواهد بود که به گزارش سایت خبری ددلاین در حال مذاکره برای سکان‌دار شدن آن است. هرچند آینده کمپانی فاکس بخاطر مناقصه میان دیزنی و Comcast روی هوا است، گویا کلونی باید صرف‌نظر از این مسائل این کار را قبول کند.

تاکنون حرفی از علاقه کلونی به این فیلم در منصب کارگردان یا بازیگر نشده است.‌ کلونی مانند خیلی از بازیگران و کارگردانان قبلا هر دو کار را با هم انجام داده و حالا که Echo در مراحل اولیه ساخت به سر می‌برد شاید این پیشنهاد فاکس برای این بازیگر و کارگردان وسوسه کننده باشد.

با وجود اینکه نام کلونی، در کنار صنعت فیلم می‌آید، بکار گرفتن او بعنوان کارگردان یک فیلم علمی-تخیلی می‌تواند ریسک بزرگی باشد. کلونی هنوز در کارگردانی نوپا است و کارهایی که ساخته نمرات متفاوتی دریافت کرده‌اند. Echo جدایی کلونی در زمینه سبک و ژانر است چون او بیشتر به داستان‌های واقعی می‌پرداخته، البته بجز کمدی Suburbicon که ضعیف ظاهر شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.