فصل چهارم Lucifer تنها ۱۰ قسمت خواهد داشت

22 June 2018 - 15:00

با توجه به گفته‌های شورانر سریال Lucifer «لوسیفر»، یعنی «ایلیت مدروویچ» (Ildy Modrovich)، شبکه اینترنتی «نتفلیکس» ۱۰ قسمت برای فصل جدید این سریال سفارش داده که حدودا در ماه مرداد شروع به ساخت خواهد کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تقریبا هفته‌ی گذشته بود که نتفلیکس با خرید امتیاز سریال لوسیفر، بعد از کنسل شدن آن توسط کمپانی «فاکس»، طرفداران این سریال را هیجان‌زده کرد. طرفداران زیادی در سراسر دنیا خواهان ادامه ساخت لوسیفر بودند و این شمار از مخاطبان، این بار نتفلیکس را قانع کرد تا دنباله‌ی لوسیفر را بسازد.

احتمال می‌رود این ۱۰ قسمت هر کدام دارای مدت زمانی حدود ۴۳ دقیقه باشند و این همان مقدار زمانی است که در شبکه فاکس هم برای سریال در نظر گرفته شده بود. «جو هندرسون» (Joe Henderson)، دیگر شورانر سریال، گفته که واکنش غافل‌گیرکننده‌ی طرفداران نسبت به کنسلی سریال بود که نتفلیکس را مجاب کرد تا امتیاز ساخت لوسیفر را بخرد. همچنین به نظر او طرفداران با شبکه‌های اجتماعی راحت می‌توانند هر تغییری ایجاد کنند و این موضوع جالبی است.

طرفداران لوسیفر در سراسر توئیتر و فیسبوک، با هشتگ «SaveLucifer#» (لوسیفر را نجات دهید) توانستند مانع از قطع ادامه‌ی ساخت سریال شوند و این اتفاق می‌تواند به طرفداران بقیه سریال‌های کنسل شده، یا آن‌هایی که قرار است کنسل شوند، انگیزه دهد تا آن‌ها هم شاهد ادامه‌ی داستان سریال‌های محبوب خود باشند.

با اینکه ۱۰ قسمت نسبت به ۲۲ قسمت فصل‌های قبل خیلی کم به نظر می‌رسد، اما سازندگان گفته‌اند که فصل چهارم به دو بخش تبدیل خواهد شد و این یعنی که ۱۰ قسمت به عنوان نیمه‌ی اول، و ۱۰ قسمت دیگر به عنوان نیمه‌ی دوم آن در نظر گرفته شده است. همچنین احتمال ساخت فصل‌های بعدی هم وجود دارد و فصل چهارم، اولین و آخرین فصلی از لوسیفر نخواهد بود که نتفلیکس آن را می‌سازد.

این مجموعه که بر اساس کمیک‌هایی به قلم «نیل گیمن» (Neil Gaiman)، «سم کیت» (Sam Keith) و «مایک درینگن‌برگ» (Mike Dringenberg) ساخته شده، درباره «لوسیفر مورنینگ‌استار» است که خسته و ناراضی به عنوان ارباب جهنم از تاج و تخت خود استعفا می‌دهد و پادشاهی خود را برای زیبایی لس آنجلس رها کرده و در آنجا از قدرت خود برای کمک به پلیس لس آنجلس و مجازات جنایت‌کاران استفاده می‌کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.