رابرت زمکیس فیلم The Witches را کارگردانی می‌کند

23 June 2018 - 16:34

سایت خبری ورایتی گزارش داده که رابرت زمکیس (Robert Zemeckis) در حال مذاکره با استودیو برادران وارنر است تا کارگردانی فیلم The Witches را بر عهده بگیرد، فیلمی که اقتباسی از رمان رولد دال است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

زمکیس فیلم‌نامه این اقتباس را می‌نویسد و آن را به همراه جک راپک (Jack Rapke) می‌سازد. این دو قبلا چندتایی فیلم با هم ساخته‌اند. آلفونسو کوارون (Alfonso Cuaron) کارگردان فیلم‌های The Revenant و Gravity و گی‌یرمو دل تورو (Guillermo del Toro) کارگردان فیلم‌های The Shape of Water و Pan’s Labyrinth این فیلم را تولید می‌کنند. زمکیس که برنده اسکار نیز شده، سر کار فیلم جدیدش به نام Welcome to Marwen با بازی استیو کارل (Steve Carell) است.

فیلم The Witches که بر اساس رمان سال ۱۹۸۳ دال است، ماجرای زندگی پسر جوان شجاع و مادر بزرگ نروژی اوست که با جادوگران انگلیس مبارزه می‌کنند. این قصه پریان نیست بلکه درباره جادوگران واقعی است. جادوگران واقعی سوار بر چوب جارو نیستند.‌ آن‌ها حتی شنل سیاه یا کلاه هم ندارند. آن‌ها موجودات مکار و حیله‌گری هستند که خودشان را بصورت خانم‌های معمولی و زیبا نشان می‌دهند. چطور می‌توانید متوجه شوید یکی از آن‌ها را دیده‌اید؟ اگر نمی‌دانید، به زودی متوجه می‌شوید، چون یک جادوگر از هیچ چیز به اندازه بچه‌ها متنفر نیست.

سال ۱۹۹۰، نیکلاس راج (Nicolas Roeg) فیلم The Witches را بر اساس رمان آن با بازی آنجلیکا هاستون (Anjelica Huston)، جیسن فیشر (Jasen Fisher)، مای زترلینگ (Mai Zetterling) و روان اتکینسون (Rowan Atkinson) ساخت.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.