جو رابرت کول فیلم All Day and a Night را برای نتفلیکس می‌سازد

23 June 2018 - 20:15

سایت خبری هالیوود ریپورتر اعلام کرده که یکی از نویسندگان فیلم Black Panther (پلنگ سیاه)، جو رابرت کول (Joe Robert Cole) دومین فیلم‌اش را که یک درام جنایی به نام All Day and a Night است برای شبکه نتفلیکس کارگردانی خواهد کرد. کول قبلا فیلم مهیج Amber Lake را نوشته و کارگردانی کرده بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم که توسط کول نوشته می‌شود ماجرای زندان رفتن جنایتکار جوانی است که به روزهای قبل از دستگیری‌ و دوران کودکی‌اش فکر می‌کند و نشانه‌هایی در زندگی پیدا می‌کند که به او کمک می‌کنند به زندگی کردن ادامه داده و خود را نجات دهد. داستان این فیلم سه روایت برابر خواهد داشت. این درام را نینا جیکبسون (Nina Jacobson) و برد سیمپسون (Brad Simpson) می‌سازند که قبلا با کول سر فیلم The Peoplev. O.J. Simpson: American Crime Story شبکه فاکس و کمدی رومانتیک Crazy Rich Asians کار کرده‌اند. جرد ایان گلدمن (Jared Ian Goldman) سازنده سریال The Punisher یکی دیگر از سازندگان این فیلم است.

فیلم All Day and a Night دومین قرارداد کول با نتفلیکس بعد از اقتباس او از کمیک Vault به نام Failsafe است که داستان مردی است که سربازانی که از نظر ژنتیکی دستکاری شده‌اند را شکار می‌کند و مایکل بی جردن (Michael B. Jordan) بازیگر فیلم پلنگ سیاه نقش اصلی آن است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.