استیون مرچنت به اسکارلت جوهانسون در فیلم Jojo Rabbit پیوست

24 June 2018 - 11:00

«استیون مرچنت» (Stephen Merchant) از طریق حساب اینستاگرام خود اعلام کرده که به لیست بازیگران فیلم پرستاره‌ی JoJo Rabbit «خرگوش جوجو» اضافه شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با توجه به گزارشات خبرگزاری «ددلاین»، مرچنت نقش یک مامور گشتاپو (نیروی پلیس مخفی آلمان)، به نام «کاپیتان دیرتز» را بازی خواهد کرد. این بازیگر قبلا در فیلم و سریال‌هایی از جمله Extras «اضافی»، The Office «اداره» و Logan «لوگان» به ایفای نقش پرداخته است.

خرگوش جوجو توسط «تایکا وایتیتی» (Taika Waititi) نوشته و کارگردانی می‌شود که از دیگر فیلم‌های این کارگردان می‌توان به Thor: Ragnarok «ثور: رگنوراک» و Hunt for the Wilderpeople «شکار انسان‌های سرگردان» اشاره کرد. این کارگردان نیوزیلندی قرار است در این فیلم با بازیگرانی از جمله «اسکارلت جوهانسون» (Scarlett Johansson)، «سم راکول» (Sam Rockwell)، «آلفی آلن» (Alfie Allen)، «ربل ویلسون» (Rebel Wilson) و «توماسین مک‌کنزی» (Thomasin McKenzie) کار کند و همچنین «رومن گریفین دیویس» (Roman Griffin Davis) را با اولین فیلمش در نقش جوجو به دنیای سینما معرفی کند.

داستان فیلم درباره‌ی یک جوان بی‌دست‌وپای آلمانی (رومن گریفین) بوده که به تنهایی توسط مادرش (جوهانسون) بزرگ شده و تنها همراهش، دوست خیالی او یعنی هیتلر (وایتیتی) است. میهن‌پرستی ساده‌لوحانه‌ی او، زمانی که یک دختر جوان (مک‌کنزی) را ملاقات می‌کند، آزمایش می‌شود و این دختر جهان‌بینی جوجو را گسترش می‌دهد و او را مجبور می‌سازد تا با بزرگ‌ترین ترس‌هایش روبه‌رو شود.

تهیه‌کنندگان این فیلم خود تایکا وایتیتی، «کوان ون تامپسون» (Kevan Van Thompson)، به همراه «کارتیو نیل» (Carthew Neal) و «چلسی وینستنلی» (Chelsea Winstanley) هستند که وایتیتی قبلا با آن‌ها در فیلم‌های «شکار انسان‌های سرگردان» و What We Do in the Shadows «آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم» همکاری کرده است.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.