شخصیت شرور دنیای سوپرمن، Metallo، در فصل دوم Supergirl حضور دارد

31 August 2016 - 20:00

ویدیوهایی که از صحنه‌های فیلم برداری فصل دوم سریال Supergirl منتشر شدند، سوپرمن را در حال دست و پنجه نرم کردن با شخصیتی بسیار شبیه به شخصیت شرور دنیای کامیک‌های سوپرمن، Metallo نشان می‌دادند. با این شباهت اما باز هم حضور Matello به صورت قطعی تایید نشد اما حال، Entertainment Weekly این خبر را تایید کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

طبق اطلاعات منتشر شده، فردریک اشمیت (Frederick Schmidt) نقش Matello را در فصل دوم سریال Supergirl ایفا می‌کند و با توجه به تبدیل John Corben به آدم بد کریپتونایتی به نظر می‌رسد داستان Matello حداق دو قسمت از سریال را به خود اختصاص دهد.

محض ارایه اطلاعات بیشتر، شبکه CW به طور رسمی این شخصیت را توصیف کرده است:

پس از این که قاتل جهانی، John Corben به وسیله سوپرگرل (Melissa Benoist) و سوپرمن (Tyler Hoechlin) به شدت صدمه می‌بیند، توسط یک سازمان سایه به یک شخصیت شرور کریپتونایتی به نام Matello تبدیل می‌شود.

اولین حضور Matello در دنیای کامیک‌ها، به سری Action Comics در سال ۱۹۵۹ بازمی‌گردد. فردریک اشمیت که نقش این شخصیت را در فصل دوم Supergirl ایفا می‌کند با بازی در فیلم Starred Up کمی مشهور شد. در زیر می‌توانید تصویری از شخصیت Matello در کامیک‌ها را مشاهده کنید:

Metallo_0008

آیا منتظر فصل دوم سریال Supergirl هستید؟

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.