اکران فیلم‌های Miles 22 و The Happytime Murders به تعویق افتاد

25 June 2018 - 13:15

استودیو STXfilms اعلام کرده که اکران دو تا از فیلم‌های جدیدش، فیلم مهیج Mile 22 و کمدی The Happytime Murders به تعویق افتاده است. تاریخ اکران جدید Mile 22 هفدهم اوت خواهد بود و The Happytime Murders نیز یک هفته بعد، ۲۴ اوت اکران می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

پیتر برگ (Peter Berg) کارگردان فیلم Mile 22 است که مارک والبرگ (Mark Wahlberg)، جان مالکوویچ (John Malkovich)، لورن کوهن (Lauren Cohen)، ایکو یوویس (Iko Uwais) و روندا روسی (Ronda Rousey) در آن بازی کرده‌اند.

والبرگ در نقش جیمز سیلوا در این فیلم ظاهر می‌شود که مامور برجسته CIA است. او باید به کمک تیم تاکتیکی کار کشته‌ای، چیز با ارزشی را بازیابی و منتقل کند که حاوی اطلاعات مهمی برای Mile 22 است.

فیلم The Happytime Murders فیلم کمدی است که لس‌آنجلس را وقتی عروسک‌های خیمه شب بازی و انسان‌ها با هم زندگی می‌کنند، نشان می‌دهد.‌ دو کارآگاه مخالف با یک راز، یکی انسان و دیگری عروسک، مجبور هستند کنار هم کار کنند تا ماجرای قتل‌های وحشتناک بازیگران سابق یک برنامه خیمه‌ شب بازی تلویزیونی را حل کنند.

این کمدی اکشن بازیگرانی همچون ملیسا مک‌کاتری (Melissa McCarthy)، مایا رادولف (Maya Rudolph)، جول مک‌هیل (Joe McHale) و الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) را در اختیار دارد که برایان هنسون (Brian Henson) با فیلم‌نامه‌ای از تاد برگر (Todd Berger) کارگردان آن است. هنسون، جف هایز (Jeff Hayes)، مک‌کارتی و بن فالکون (Ben Falcone) تهیه‌کنندگان این کمدی هستند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.