ظاهر جدید همزاد بروس وین را در فصل سوم سریال Gotham ببینید

31 August 2016 - 21:00

سریال Gotham «گاتهام» در فصل دوم پیشرفت‌های چشمگیری داشت و به همین خاطر انتظارات طرفداران از فصل سوم تا فرارسیدن زمان پخش این فصل در ماه سپتامبر روز به روز بیشتر می‌شود. اپیزود پایانی فصل دوم ““Transference” با اتوبوسی پر از افراد تحت آزمایش پروفسور هوگو استرنج (Hugo Strange) که پس از تصادف در خیابان‌های گاتهام پخش شدند به پایان رسید. متعاقباً، جمعی از افراد شرور با پتانسیل بالا برای فصل سوم سریال معرفی شدند. علاوه بر معرفی شخصیت‌های جدید شاهد بازگشت چهره‌هایی آشنا از جمله جروم ولاسکا (Jerome Valeska) که ممکن است جوکر (Joker) جوان باشد یا نباشد نیز بودیم. با سینماگیمفا همراه باشید.

شاید جالب توجه‌ترین تهدید جدید، همزاد بروس وین (Bruce Wayne) باشد. این کلون از اتوبوس پیاده شد و با همان رفتار نجیبانه‌ی مخصوص بروس وین از زنی که به فرار او کمک کرده بود تشکر کرد و سپس به راه خود رفت. با این که در آن سکانس همزاد وی دقیقاً ظاهری مشابه بروس وین داشت اما تصاویر جدیدی که منتشر شده نشان می‌دهد بروس تقلبی در طی فصل سوم دچار تغییرات ظاهری می‌شود.

تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید بر روی صفحه‌ی رسمی گاتهام در توییتر منتشر شده و ظاهر بسیار متفاوتی از آنچه در انتهای فصل دوم از این کلون دیدیم نشان می‌دهد. وی در این تصویر موهای بلند و کت سیاهی که با زیپ‌های بسیار تزیین شده به تن دارد. همچنین در این تصویر می‌بینید که کپی بروس تنها نیست و در کنار او دو نفر ایستاده‌اند که ظاهرشان نشان می‌دهد آن‌ها هم از اتوبوس پروفسور استرنج فرار کرده‌اند. هر دو شخصیت موهای نقره‌ای دارند و با توجه به ظاهرشان که شبیه به هم است احتمال دارد که دوقلو باشند یا حتی یکی از آن‌ها همزاد دیگری باشد.

Cqu1qbrWcAAvnXv

با توجه به سکانس کوتاهی که از همزاد بروس وین در فصل دوم دیدیم مشخص نشد که این شخصیت فرد خوبیست یا خیر. هرچند با دیدن موهای بلند و افشان او و لباس سیاهی که بر تن دارد به نظر می‌رسد کپی بروس برخلاف همتای خود بیشتر به انجام جرم و جنایت علاقه دارد تا جلوگیری از آن و باتوجه به چیزهایی که از آزمایش‌های استرنج می دانیم، شرور بودن کپی بروس محتمل‌تر از خوب بودن اوست. دو شخصیتی که کنار بروس در تصویر قرار دارند شکل و شمایل موها و ظاهرشان نشان دهنده‌ی آن است که این دو احتمالاً از قابلیت یا قدرتی خاص برخوردارند. علاوه بر این در این تصویر می‌توان حس کرد که همزاد بروس رئیس این گروه سه نفره است.

خطوط داستانی که حول محور همزاد داشتن می‌چرخد بستر خطرناکی برای سریال‌های تلویزیونیست و گاتهام باید احتیاط کند که از این خط داستانی بیش از حد استفاده نکند خصوصاً که سازندگان سریال همین کار را با شخصیت جیم گوردن(Jim Gordon) در انتهای فصل دوم انجام دادند. داستان هویت‌های اشتباهی و دروغین گاهی اوقات می‌تواند برای طرفداران آزاردهنده باشد و شما می‌توانید کم و بیش حدس بزنید که آلفرد بیچاره در نقطه‌ای از داستان باید سخت تلاش کند تا بفهمد کدام یک از این دو نفر بروس واقعیست. هرچند، همزاد بروس ظاهر متفاوتی از او دارد که امیدواریم این تفاوت نشان دهنده‌ی شخصیت متفاوت و یگانه او باشد و تنها کپی کاملی از بروس اصلی نباشد.

موفقیت یا عدم موفقیت این داستان تا حد زیادی به بازی دیوید مزوز (David Mazouz) وابسته است و به احتمال قوی هواداران بیش از پیش منتظر معرفی مدهتر (Mad Hatter) (پویزن آیوی (Poison Ivy)جدید) و بازگشت جروم خواهند بود. با معرفی اشرار جدید و همچنین بازگشت دوباره‌ی فیش مونی (Fish Mooney) به زندگی بازگشته و حضور قدیمی‌های گاتهام مثل پنگوئن (Penguin) و ریدلر (The Riddler) در فصل سوم، به نظر شما آیا امکان دارد سریال به دره‌ی قدیمی و نام آشنای “حضور بیش از حد افراد بد در داستان” نزدیک شود؟ یا آن که حضور این شخصیت‌های جدید نه تنها باعث افت سریال نمی‌شود بلکه جان تازه‌ای به آن می‌بخشد؟

فصل سوم سریال گاتهام از ۱۹ سپتامبر سال جاری پخش خواهد شد.

 

منبع: screenrant

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.