استفان دنایت با شبکه نتفلیکس قرارداد جدیدی بست

25 June 2018 - 13:52

شبکه نتفلیکس با استفان اس دنایت (Steven S. DeKnight) نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده برای ساخت سریال و فیلم قرارداد بسته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سیندی هالند (Cindy Holland)، معاون تولید محتوا اصلی نتفلیکس اظهار داشته:

استفان اس نایت، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده و شورانر چند وجهی است که بینش شجاعانه او سال‌هاست مخاطبین را تحت تاثیر خود قرار داده است. از Buffy the Vampire Slayer که فرقه جهانی شد تا فیلم حماسی و تاریخی Spartacus و کار فراموش‌نشدنی او در فصل اول Daredevil مارول، در داستان‌گویی‌اش دیده می‌شود. ما بسیار مفتخریم که با او برای ساخت سریال‌های اورجینال و دیگر فیلم‌ها همکاری می‌کنیم.

دنایت نیز در این‌باره گفته:

همکاری با نتفلیکس در فصل اول Daredevil، یکی از رضایت‌بخش‌ترین تلاش‌های حرفه‌ای من بوده است. سطح اعتمادی که آن‌ها در آثارشان بوجود می‌آورند با حمایت و اشتیاق‌شان برای داستان‌گویی همراه است. من خانه‌ای بهتر از نتفلیکس برای خودم و DeKinght Prodcutions سراغ ندارم.

دنایت ذهن خلاق فصل اول سریال Daredevil بوده و شورانر و تهیه‌کننده اجرایی این فیلم و Spartacus نیز بوده که هر دو در آرشیو شبکه نتفلیکس موجود هستند. دنایت سابقه ساخت فیلم‌های Buffy the Vampire Slayer و Angel را در کارنامه کاری خود دارد. او اخیرا نویسنده و کارگردان اولین فیلم سینمایی‌اش، Pacific Rim Uprising، بوده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.