کمپانی فاکس تاریخ اکران چند فیلم جدید را اعلام کرد

25 June 2018 - 14:00

کمپانی قرن ۲۰ فاکس تاریخ‌ اکران فیلم‌های جدیدش و تغییراتی که در برنامه آن ایجاد شده، مانند دنباله در دست ساخت Murder on the Orient Express و فیلم Ferrari جیمز منگلد (James Mangold) و کمدی خانوادگی Spies in Disguise را اعلام کرده است. برای خواندن جزئیات بیشتر پیرامون این خبر در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بعد از موفقیت سال گذشته اقتباس از رمان آگاتا کریستی، کنث برنا (Kenneth Branagh) در نقش کارآگاه هرکول پیوروت با فیلم Death on the Nile باز می‌گردد که کمپانی فاکس قرن ۲۰، هشتم نوامبر را برای اکران آن در نظر گرفته است. تاریخ جدید آن متقارن با Star Wars: Episode IX دیزنی و اقتباس سینمایی یونیورسال از WIcked موزیکال است. دو سال از اکران Orient Express گذشته است.‌ Death on the Nile در سال ۱۹۳۷ منتشر شد و پیوروت را در حال سپری کردن تعطیلات در مصر دیدیم که باعث انجام تحقیقات روی یک پرونده قتل شد.

فیلم Ford v. Ferrari جیمز منگلد ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. مت دیمون و کریستین بل بازیگران این فیلم هستند که ماجرای تیمی از مهندسین آمریکایی به رهبری کارول شلبی و راننده انگلیسی، کن مایلز است که به دنبال مسابقه رالی جدیدی از ابتدا هستند تا فِراری را در مسابقه قهرمانی جهان Le Mans 1966 ببرند. فیلم Ford v. Ferrari همزمان با Cowboy Ninja Viking کریس پرت و Limited Partners تیفانی هدیش اکران می‌شود.

کمدی انیمیشنی جدید، Spies in Disguise، نیز دچار وقفه در اکران شده و پنج ماه به تعویق افتاده و بجای ۱۹ آوریل ۲۰۱۹، سیزدهم سپتامبر ۲۰۱۹ همزمان با کمدی بدون عنوان ریچارد کرتیس/ دنی بویل اکران می‌شود. این فیلم درباره جاسوس ماهر دنیا است که باید با خالق یک وسیله برقی همکاری کند.

در نهایت اکران کمدی اکشن Stuber، ساخته دیو باتیستا (Dave Bautista) و کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) برای ۲۴ مه ۲۰۱۹ فیکس شده و در هفته شلوغی با اقتباس لایو اکشن دیزنی، Aladdin و بازی کامپیوتری دیزنی، Minecraft، قرار گرفته است. این فیلم را مایکل دوس (Michael Dowse) کارگردانی کرده و تریپر کلنسی (Tripper Clancy) نوشته که درباره راننده‌ای است که توسط یک کارآگاه وارد ماجرایی می‌شود.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.