کوین فایگی قول داد که پس از «انتقام جویان ۴» کمتر محافظه کارانه رفتار کند!

26 June 2018 - 10:43

هاله‌ای از ابهام گرداگرد آینده‌ی دنیای سینماتیک مارول را پس از فیلم Avengers 4 «انتقام جویان ۴» فرا گرفته است. استودیو مارول از سال ۲۰۰۸ مشغول به تصویر کشیدن یک داستان است و برنامه‌ای برای توقف هم ندارد. آن‌ها در حال اکران بیستمین فیلم خود یعنی Ant-Man and The Wasp «مرد مورچه‌ای و زنبور عسل» در دو هفته‌ی دیگر هستند اما از سمتی دیگر برنامه‌هایی نیز دارند. حتی با وجود تایید شدن پروژه‌هایی مثل Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» و Guardians of the Galaxy Vol. 3 «نگهبانان کهکشان ۳»، همچنان گزارش شده است که موارد دیگری در حال توسعه هستند. برای آگاهی از ادامه‌ی خبر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

با توجه به اینکه استودیو مارول تدابیر شدیدی را برای محرمانه نگه داشتن فیلم «انتقام جویان ۴» به عنوان یک راز، اتخاذ کرده است، آنها آماده‌ی تایید اهداف بلند مدت خود نیستند. این مسیری است که آنها انتخاب کرده‌اند تا جلوی اسپویل شدن «انتقام جویان ۴» را بگیرند. به هر حال همه چیز پس از اکران «انتقام جویان ۴» مشخص خواهد شد.

از رئیس استودیو مارول یعنی کوین فایگی (Kevin Feige)، در یک مصاحبه با Comic Book پرسیده شد که آن‌ها چگونه می‌خواهند آینده‌ی دنیای سینماتیک مارول را مشخص کنند. آنها از شرکت در کامیک‌کان سن‌دیگو سر باز زدند (که احتمالا به خاطر جلوگیری از فشار معرفی فاز چهارم بوده است) اما فایگی گفت که آن‌ها در حال حاضر در حال کار روی این هستند که چگونه برنامه هایشان را معرفی کنند. وی گفت:

بازاریابی و بازار فروش فیلم‌ها با عوامل متعددی بالا می‌رود. از جمله چگونگی معرفی برنامه‌ها، چگونگی معرفی کاپیتان مارول «Captain Marvel»، ایجاد فرصت‌های سرگرمی و غیره. اما پس از «انتقام جویان ۴» کمتر محافظه‌کارانه رفتار خواهیم کرد.

از آنجایی که بیش از نیمی از قهرمانان مارول به لطف تانوس (Thanos) در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» از بین رفته‌اند، معرفی فیلم‌های بیشتر، فرصت بیشتری برای مشخص شدن سرنوشت بقیه ایجاد می‌کند. این موضوع که چرا فایگی این انتخاب را کرده است، قابل فهم است اما ادامه دادن در این شرایط شاید سخت باشد. احتمال دارد که در Far From Home «دور از خانه» یک شخصیت اصلی دنیای سینماتیک مارول ظاهر شود، دقیقا مثل مرد آهنی که در Homecoming «بازگشت به خانه» دیدیم. درست شبیه چیزی که در «نگهبانان کهکشان ۳» دیدیم. جایی که کریس پرت (Chris Pratt) و دیگران، علی رغم سرنوشت نامشخص آن‌ها، باور کردند که برمی‌گردند.

در هر زمانی و به هر شکلی که استودیو مارول بخواهد آینده را مشخص کند، ما باید صبر کنیم و ببینیم که آیا این اهداف قبلا گزارش شده بودند یا خیر. آن‌ها گفته‌اند که یک لیست کوتاه از کارگردانان برای فیلم Black Widow «بیوه‌ی سیاه» در اختیار دارند. اگرچه آن‌ها حتی تایید نکرده‌اند که این فیلم را خواهند ساخت. بنا بر گزارش‌ها این استودیو همچنین تیمی از نویسندگان را برای نوشتن فیلم‌نامه‌ی The Eternals استخدام کرده است که نشان می‌دهد برای آن‌ها یک اولویت است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.