باکس‌آفیس هفته: فیلم Jurassic World: Fallen kingdom صدر‌نشین فروش پایان هفته است

26 June 2018 - 15:48

با اینکه فروش سری دوم Jurassic World با سری اول آن همخوانی ندارد، اما این فیلم شروع محکمی در باکس‌آفیس داشته و توانسته در پایان هفته ابتدایی اکران‌اش ۱۵۰ میلیون دلار بفروشد. بعد از فروش ۱۸۰ میلیون دلاری Incredibles 2 در پایان هفته گذشته، این دومین‌ بار است که دو فیلم متفاوت، در دو هفته متوالی با اکران بالای ۱۰۰ میلیون دلاری مواجه بوده‌اند. فصل تابستان و اکران فیلم‌ها بسیار داغ است. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید جدول کامل فروش را در قسمت زیر مشاهده کنید:

 سری اول پارک ژوراسیک، فروش ۲۰۸ میلیون دلاری داشت و حالا سری دوم حدود ۲۸ درصد کمتر از سری اول فروخته است. این فراتر از انتظارات خیلی‌ها برای این فیلم است. سری دوم دوازدهمین فیلمی است که اکران پایان هفته ابتدایی تمام تاریخ را داشته و بالاتر از Furious 7 و درست بعد از Spider-Man 3 آمده است. رای دهندگان CinemaScore به این فیلم نمره A- دادند که کمتر از سری اول پارک ژوراسیک اما بهتر از دیگر دنباله‌هاست، بنابراین، این فیلم می‌تواند در طول تعطیلات چهارم ژوئیه به فروش بیشتری دست یابد.

حالا که صحبت از فروش بیشتر شد باید بگوییم که Incredibles 2 فروش ۳۵۰ میلیون دلاری در ایالت متحده داشته که خیلی بیشتر از Incredibles اورجینال در سال ۲۰۰۴ با فروش ۲۶۱ میلیون دلار در ایالت متحده است. این چهارمین فیلم بزرگ پیکسار است و Inside Out را برای بار سوم پشت سر گذاشته است. انیمیشن Toy Story 3 با ۴۱۵ میلیون دلار در رده دوم قرار گرفته است.

در رده‌های بعدی، Ocean’s 8 را می‌بینیم که نسبت به هفته گذشته افت ۳۸ درصدی داشته و ۱۱.۶ میلیون دلار دیگر فروخته و در ایالت متحده مرز ۱۰۰ میلیون دلار را پشت سر گذاشته است. به نظر می‌رسد این فیلم، Ocean’s Thirteen را پشت سر می‌گذارد. همچنین می‌بینید که Solo: A Star Wars Story از مرز ۲۰۰ میلیون دلار فروش داخلی گذشته اما Deadpool 2 فروش داخلی ۳۰۰ میلیون دلاری داشته، شرایطی که عده کمی از اول تابستان انتظارش را داشتند. و مستند Won’t You Be My Neighbor، در یک هفته ۲ میلیون دلار فروخته است.

مستند راجرز در هر سینما، بهترین پیش‌پرده آخر هفته بوده؛ Fallen Kingdom بهترین PSA را با متوسط ۳۳۵۲۰ میلیون دلار در هر سانس داشته است. بهترین PSA آخر هفته The King، مستند مربوط به میراث الویس پرسلی و ارتباطش با آمریکا مدرن بوده است. آن توانست در دو سانس، ۲۹٫۰۵۰ دلار بفروشد. با کمال احترام برای King اما Fallen Kingdom برترین فیلم یک هفته بوده است.

منبع: ScreenCrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.