تام هالند عنوان دنباله مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه را اعلام کرد

26 June 2018 - 18:09

تام هالند، بازیگر فیلم مرد عنکبوتی، پست جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که عنوان دنباله Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) را نشان می‌دهد که Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) است. این عنوان انعکاس دهنده چیزی است که کوین فایگی، مدیر استودیو مارول، قبلا درباره دنباله ۲۰۱۹ گفته بود؛ اینکه پیتر پارکر برای ماجراجویی اروپایی از نیویورک خارج شده و به لندن می‌رود که انعکاسی از عواقب جهانی Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) و Avengers 4 است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جیک گیلنهال (Jake Gyllenhaal) نقش ابر تبهکاری به نام Mysterio را در این دنباله بازی می‌کند. مایکل کیتون (Michael Keaton) نقش خود، آدرین تومز/The Vulture را مجددا ایفا می‌کند که احتمالا این معنی را می‌دهد که سرانجام The Sinister Six را روی پرده نقره‌ای می‌بینیم. استودیو مارول در حال حاضر مشغول تست گرفتن از بازیگران زن ۲۰ ساله برای بازی در نقش اصلی زن فیلم است. مک گارگان ملقب به The Scorpion با بازی مایکل مندو (Michael Mando)، در صحنه‌هایی از بازگشت به خانه دیده شد.

کریس مک‌کنا (Chris McKenna) و اریک سامرز (Erik Sommers)، نویسندگان مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه، این دنباله را می‌نویسند و جان واتس (John Watts) نیز برای کارگردانی این فیلم سونی و مارول باز می‌گردد.

با اینکه هنوز منتظریم این عنوان رسما از طرف استودیو اعلام شود، مرد عنکبوتی: دور از خانه، پنجم ژوئیه ۲۰۱۹ اکران می‌شود و تام هالند اخیرا اعلام کرده فیلم سوم نیز در دست ساخت است.‌ این دنباله پیتر پارکر را در حالی که شاگرد سال آخر مدرسه علوم و تکنولوژی Midtown است، بعد از ماجراهای انتقام‌جویان: جنگ ابدیت و دنباله تابستانی آن، نشان می‌دهد که مرد عنکبوتی است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.