دومین تریلر فیلم The Equalizer 2 منتشر شد

تریلر جدید فیلم The Equalizer 2 «متعادل کننده ۲» توسط کمپانی سونی منتشر شد؛ این تریلر داستان‌های شخصی‌تری از ماجراهای شخصیت رابرت مک‌کال (Robert McCall) با بازی دنزل واشینگتن (Denzel Washington) را روایت می‌کند. این فیلم چهارمین همکاری بین واشینگتن و کارگردان این پروژه، یعنی آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) است؛ آن‌ها پیش از این در فیلم‌های Training Day «روز تعلیم»، The Magnificent Seven «هفت دلاور» و قسمت اول فیلم The Equalizer (که براساس یک برنامه تلویزیونی محصول دهه‌ی ۱۹۸۰، با نام Equalizer ساخته شده است)، همکاری داشته‌اند. نکته حائز توجه دیگر این است که، این فیلم اولین دنبالۀ واشینگتن است که در کارنامه او قرار می‌گیرد؛ طرفداران دنزل واشینگتن تاکنون درخواست‌های زیادی برای ساخت دنبالۀ فیلم‌های او داشتند (مثلا درخواست برای ساخت قسمت دوم فیلم The Book of Eli «کتاب عیلی»)، ولی تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده بود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید و در نهایت به تماشای تریلر منتشر شده از این فیلم بنشینید.

فیلم The Equalizer 2 قرار است در ماه جولای منتشر شود؛ این فیلم سومین فیلم اکشنی است که برای ماه جولای برنامه‌ریزی شده است و با توجه به بازیگران درجه یک آن، انتظار می‌رود که فیلم موفق و پرفروشی باشد. در کنار این فیلم دو فیلم دیگر قرار دارند که طرفداران زیادی بی‌صبرانه منتظر انتشار آن‌ها هستند؛ فیلم‌های Skyscraper «آسمان‌خراش» دواین جانسون (Dwayne Johnson) و فیلم Mission Impossible: Fallout «ماموریت غیرممکن: فال‌اوت» تام کروز (Tom Cruise)، دو فیلم دیگری هستند که تاکنون پخش آنان در ماه جولای قطعی شده است. با وجود اینکه کمتر از یک ماه به انتشار دنبالۀ فیلم The Equalizer مانده است، کمپانی سونی تریلر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است.

این فیلم که به نویسندگی ریچارد ونک (Richard Wenk) است، زندگی تازه‌ای از رابرت مک‌کال را به تصویر می‌کشد؛ مک‌کال یک پارتیزان است که به دنبال برقراری عدالت در بین مردمان محروم و استثمار شدۀ جامعه است. در همین حین دوست نزدیک رابرت، یعنی سوزان پلامر (Susan Plummer) با بازی ملیسا لیو (Melissa Leo) مورد حمله قرار گرفته است و متعادل کننده قرار است تا با بزرگ‌ترین چالش خودش مواجه شود. خبر خوب این است که با توجه به تریلر منتشر شده، مشخص است که رابرت هنوز خلاقیت خود در تنبیه و روش مواجهه با افراد شرور را از دست نداده است و هنوز به فکر راه‌های جدید انجام این کار است.

مانند قسمت اول فیلم The Equalizer، فوکوآ بازیگران بااستعداد و درجه یکی را در کنار دنزل واشنگتن گرد آورده است؛ این لیست بازیگران شامل این افراد می‌شود: پدرو پاسکال (Pedro Pascal)، ساکینا جفری (Sakina Jaffrey)، جاناتان اسکارف (Jonathan Scarfe)، اشتون ساندرز (Ashton Sanders) و بیل پولمن (Bill Pulman) که در نقش برایان، همسر سوزان به این قسمت بازمی‌گردد. در این تریلر پاسکال را می‌بینیم که نقش یکی از دوستان قدیمی رابرت در دولت ایالات متحده را ایفا می‌کند و با استناد به برخی گزارشات مطرح شده، می‌دانیم که او قرار نیست نقش شرور داستان را ایفا کند. از طرفی دیگر باید به این نکته توجه کنیم که در تریلر این فیلم نشان می‌دهد، یکی از همکاران سوزان به او خیانت می‌کند و با توجه به این فرضیه، می‌شود تاحدودی جایگاه نقش پاسکال را مشخص کرد.

با توجه به این تریلر، می‌توان به این نکته پی برد که فیلم‌سازی فوکوآ در این فیلم، از هر زمان دیگری پیچیده‌تر شده است؛ ولی باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا داستان این فیلم به همین اندازه ارتقا یافته است یا خیر. در قسمت اول فیلم The Equalizer دیدیم که رابرت درگیر این مسئله بود که به زندگی پیشین خود به عنوان آدم‌کش سازمان‌های دولتی بازگردد یا زندگی جدید خود به عنوان یک کارگر ساده در یک فروشگاه بزرگ را ادامه دهد. اگر بخواهیم با توجه به این تریلر، فیلم The Equalizer 2 را در یک جمله توصیف کنیم، می‌توانیم بگوییم که “این فیلم قرار است یک فیلم اکشن بدون توقف باشد”.

در ادامه به تماشای دومین تریلر منتشر شده از فیلم Equalizer 2 بنشینید:

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.