کوین فایگی علت اینکه انتقام جویان اصلی از «نبرد ابدیت» جان سالم به در بردند را عنوان کرد

27 June 2018 - 17:43

کوین فایگی (Kevin Feige) خاطر نشان کرد که چرا تمام انتقام جویان اصلی از تانوس (Thanos) در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» جان سالم به در بردند. پس از بدست آوردن هر شش سنگ ابدیت، تانوس قصد داشت از دستکش قدرتمندش استفاده کند تا نیمی از جمعیت دنیا را از بین ببرد. با این وجود باید قطعا قهرمان‌هایی وجود داشته باشند تا در Avengers 4 «انتقام جویان ۴» حضور یابند، ولی بینندگان آگاه بلافاصله پس از «نبرد ابدیت» چیزهایی دستگیرشان شد. برای آگاهی از جزئیات خبر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

شخصیت‌هایی مثل مرد عنکبوتی (Spider-Man) و پلنگ سیاه (Black Panther) و بیشتر نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) که در «نبرد ابدیت» به خاک کشیده شدند و از بین رفتند، هیچ یک در طول فاز یک دنیای سینماتیک مارول حضور نداشتند. آن زمان مرد آهنی (Iron Man)، کاپیتان آمریکا (Captain America) و ثور (Thor) در راس کار بودند و اکنون هم اینطور است و فیج می‌گوید که این یک تصادف نیست. همه چیز برنامه ریزی شده بوده است.

در یک مصاحبه با io9، کوین فایگی به کسانی که از «نبرد ابدیت» جان سالم به در بردند اشاره کرد و همچنین تفکرات مارول را حین ساخت این دو فیلم بازگو کرد:

من فکر می‌کنم برای یک مجموعه فیلم که ده سال به طول می‌انجامد و قرار است در «انتقام جویان ۴» به نقطه‌ی اوج خود برسد، در حالی که از این نوع فیلم‌ها کم وجود دارد، شما می‌توانید با یک حساب دو دوتا چهار تا متوجه شوید که تنها انتقام جویان اصلی هستند که باقی خواهند ماند.

از مدت‌ها پیش گفته شده است که «انتقام جویان ۴»  به عنوان نقطه‌ی اوج دنیای سینماتیک مارول خواهد بود و اساسا بسته شدن پرونده‌ی یک مجموعه پیش از شروع بعدی است. با توجه به این، قهرمانان قبلی باید چراغ راهی برای جدیدها باشند. البته، مرد آهنی، کاپیتان آمریکا و دوستان از بقیه کمک خواهند گرفت اما توجه اصلی بر روی ابر قهرمانانی است که اساس دنیای سینماتیک مارول را تشکیل داده‌اند و کمک کردند تا شبیه چیزی شود که امروز می‌بینیم. قراردادها در حال منقضی شدن هستند و فرانچایز نسبت به چند سال قبل قهرمانان جدیدی را به خود می‌بیند و تیمی که نیک فیوری (Nick Fury) دور هم جمع کرده بود، بسیار رشد کرده است. هواداران نیز همواره دوست دارند شخصیت‌های محبوبشان را دوباره ببینند.

در پایان عجیب و غریب «نبرد ابدیت»، که انتقادات زیادی نیز به آن شد، بیشتر بینندگان بر خلاف اینکه مارول تلاش می‌کند تا همه چیز را عوض کند، می‌دانند که پیتر پارکر (Peter Parker)، تی چالا (T’Challa) و دیگر قهرمانانی که مردند، در واقع بازخواهند گشت. آنها برمی‌گردند تا فرانچایز را در فاز چهارم ادامه دهند اما شاید این بهترین تصمیم برای «انتقام جویان ۴» بوده است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.